Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Lonaa
#2200816
Limpy schreef: Een burmees die normaliter niet mauwt?  :o
(had ooit een burmees x siamees die best loeide maar was vast de siamesenhelft die dat deej  ;D )
Sterkte met ´t medicineren 3x per dag, jij liever dan ik ..... hoop dat ze snel opknappen!
Mickey is geen burmees. Tenminste, niet dat ik weet. Straatkat.  :biggrin2:

Ja, pfff, ik heb geprobeerd Ziva d'r drankje te geven. Eerst heeft ze me in m'n gezicht gekrabt. Vriendlief haar op tafel houden, plat, ik spuiten. Spuigt ze uit uit, zo in m'n gezicht.  :o :o

Branden in m'n oog joh, dat spul.  >:(
Door Lonaa
#2200847
Limpy schreef: Ja leuk hé katten medicineren... :D
Hmmm, mickeys foto´s gezien te hebben zou ik dr toch uitschelden voor burmees maar ik kan dr vast finaal naast zitten.
Dubbel, tis een hij.  :D

Het kan hoor, straatkat, dus tja. Blauwe ogen en nog pointer ook nog...
Door *Yvje*
#2201139
Lonaa schreef:

Een keer kotsen kan. Meestal kotsen ze hier gewoon wat slijm (geen haarballen of eten), of iets wat ze opgegeten hebben wat daar neit voor bedoeld was (pastasaus)

Hihi, ja, hier had Axl vorige week een stuk banaan mee gesleept, en opgegeten ! Kwam er later die avond ook weer uit natuurlijk !
Door Lonaa
#2201232
*Yvje* schreef: Hihi, ja, hier had Axl vorige week een stuk banaan mee gesleept, en opgegeten ! Kwam er later die avond ook weer uit natuurlijk !
Mickey is echt zo'n alleseter. Hij heeft wel eens gedurende de nacht mijn pruttelende pannetje hachee leeggehengeld. Hij kan de deksel opwippen, en dan pootje er in. 's Ochtends zat er geen vlees meer in.  >:(
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door