Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Irish
#2062298
Mevroi Kruim schreef: Sterkte met de ziekenboeg!
Probeer eens een ander merk kvv, sommige katten (hier bv) zijn niet zo gecharmeerd van CB.
Ze hebben altijd gesmuld van de CB... :-\
Ik heb niet zo veel verstand van katten, maar zijn katten sowieso niet gevoelig voor negatieve associaties zegmaar?
Hoe omschrijf ik dat.. ze eten CB, worden vervolgens om wat voor reden dan ook misselijk en de katten geven de schuld aan de CB, zodat ze dat vervolgens niet meer willen eten?

Maar goed.. ik word verkooppunt van DARF, dus ga ik dat is proberen. Voordeel is dat in DARF helemaal geen rijst zit, tov de (bio) CB die ze krijgen. Misschien gaan ze meer smullen van DARF :)
Laatst gewijzigd door Irish op ma 18 jul 2011, 15:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door koekje
#2062305
Ik weet niet of ze met zulke dingen ook een negatieve associatie leggen. Ik heb wel gemerkt, toen ik kvv voerde, dat Ot een gegeven moment een smaak beu werd. Andere smaak (andere merken dan cb gingen er niet zo in) was dan weer genoeg afwisseling.
Door Limpy
#2062402
Irish schreef: Hoe omschrijf ik dat.. ze eten CB, worden vervolgens om wat voor reden dan ook misselijk en de katten geven de schuld aan de CB, zodat ze dat vervolgens niet meer willen eten?
Heb ik hier pas bij 1 poezel meegemaakt maar dat is ook een zeikwijf  :D Maar achteraf bleek dat om de koe-versie te gaan en daar kan ze niet tegen, als ik haar nu wat rundvlees zou aanbieden weigert ze omdat ze weet dat ze daarvan misselijk wordt en spuugt.
Maar goed.. ik word verkooppunt van DARF, dus ga ik dat is proberen. Voordeel is dat in DARF helemaal geen rijst zit, tov de (bio) CB die ze krijgen. Misschien gaan ze meer smullen van DARF
Zekers de moeite waard eens te gaan proberen!
Hier vonden ze de kvv´s zonder rijst lekkerder dan cb-versies met rijst.
Door Irish
#2063563
Elmo is echt weer beter, want ik vind hem weer irritant  :P
Elke stap richting de keuken springt hij over de bank en vliegt hij de keuken in onder luid ''mauw mauw mauw mauw'' eten eten eten eten!
Pfff.. misschien moetie een beetje ziek blijven  :-X (oooh Iris wat gemeen!)
Zusje Zoë begint zich ook iets beter te voelen, begint wat meer kopjes en spinnetjes te geven ala poes. Wil alleen nog niet echt uit zichzelf eten.
Maar we krijgen er wel voldoende in. Bij Elmo ging het ook zo, dus verwacht dat zij zich met een paar dagen ook weer goed voelt.
En vandaag komt de vriezer en vrijdag de DARF. Ben benieuwd of ze dat lekkerder vinden dan de CB (al smult Elmo weer als een veelvraat van de CB nu)
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door