Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door *Yvje*
#2045444
Hoi, eigenlijk is dit niet een heel medische vraag..

Ik ben van de week begonnen met mijn huis verven, dit veroorzaakt natuurlijk
wel het een en ander aan stress bij de katten, moeten ineens een halve dag in een
slaapkamer vertoeven, vreemde geuren, meubels staan anders etc ...

Heeft iemand misschien tips om het voor de katten ook zo makkelijk mogelijk te maken ?

En hoe zit het met de chemische stoffen in verf, ik het overigens structuurverf op waterbasis,
stinkt niet voor mij athans maar is dit niet te schadelijk voor de katten ?
Door Limpy
#2045683
Hier ´s winters ook wel eens schilderen met deur/raam maar op kier, ze werden er niet stoned van maar ge]ond lijkt me anders (heb alles op waterbasis)
Verschoven meubels wennen ze wel aan, alleen die verflucht vonden ze nooit lekker.
Door El budha
#2045756
Waterbasis kan geen kwaad. Manlief is schilder en zij mogen alleen binnen verven met verf wat op waterbasis is. Qua chemische troep kan het niet kwaad.
Ondanks dat denk ik dat je poezenkindjes de geur toch niet zo lekker vinden. Gelukkig is met dit weer je verf wel snel droog.
Goed ventileren en misschien voor de poezen iets van een dap verstuiver in het stopcontact stoppen om toch iets stress te verminderen.
Door *Yvje*
#2047569
Bedankt voor de reacties, ik ben toevallig een week of 3 geleden begonnen met de Feliway verdamper, dit
komt dus wel geel goed uit, echt gestressed lijken ze niet, beetje schrikkerig dat wel maar valt ook mee op zich.
Ik geloof dat ik er meer last van heb dan de katten zelf !  :o Kan me niet snel genoeg gaan ..
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door