Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door *Yvje*
#2033337
Ik krijg een kater over een paar maandjes, wel weer een kitten, ik weet niet of hij het ook bij katers zal gaan doen,
ik zie het wel, ik heb zowieso wel Fewiway eventjes in huis, om het even iets makkelijker te maken voor ze.
Hopelijk helpt het, ik krijg het volgende week, ben benieuwd of ik iets zie veranderen..

Het is ook echt niet zo erg dat Izzy eronder lijdt ofzo hoor, ze vind het niet leuk, maar verstopt zich dan vaak even.
Daarnaast heb ik een hond die niet van onrust binnen de "roedel" houdt en ze dan dus uit elkaar haalt, stuurt ze met d'r kop
de ene naar rechts en de ander de andere kant op, heel handig, vooral wanneer ik probeer te slapen !
Gebruikersavatar
Door sphynxlover
#2033502
Oh een kater.  :)
Nou gewoon afwachten. leuk hoor een katertje erbij.
Onze honden bemoeien zich ook wel eens met gekissebis van de katten. Zij houden er niet van en drijven ze ook van elkaar weg.
Toch zijn volgens mij de katten hier aardig de baas. :biggrin2:
Door *Yvje*
#2040501
Heb de Feliway er nu een week hangen, de verdamper heb ik maar gedaan, heb het idee dat Izzy wel relaxter is.
Axl zit echter nog wel achter d'r aan maar het kan wel even duren voor ik effect zie stond er bij.
Izzy lijkt iig wel wat losser en dat terwijl ze aan de dunne is nu !
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door