Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#233125
de kat op de slaapkamer in een bench wil ook nog wel eens helpen, je hebt d'r dan niet op bed en is toch in de buurt. Mijn ervaring is dat dat in andere situaties ook helpt. Ik heb, nog geen ervaring , glukkig, met dementie.
Gerrie
#233622
Ja lizzy, zoals je in het andere topic hebt kunnen lezen doet mijn ouwe kat precies hetzelfde...alleen in de context met eten.

Toevallig heet mijn kat ook Snuf. Mijn jongste Border Collie teef heet Lizzy.....zie jij enige overeenkomsten nu? ;)

groetjes
#233630
[quote="Cat"]
Ja lizzy, zoals je in het andere topic hebt kunnen lezen doet mijn ouwe kat precies hetzelfde...alleen in de context met eten.

Toevallig heet mijn kat ook Snuf. Mijn jongste Border Collie teef heet Lizzy.....zie jij enige overeenkomsten nu? ;)

groetjes
[/quote]
Nou als Liz het niet ziet..........ik wel ;D
Laatst gewijzigd door sylvia op ma 03 jan 2005, 14:19, 1 keer totaal gewijzigd.
#233658
[quote="sylvia"]
Nou als Liz het niet ziet..........ik wel ;D
[/quote]

Nou, als ik ze niet zou zien, dan heb ik wel een onwijze plaat voor mijn harses zeg ;D

Jeetje Cat, dit is echt ongelofelijk toevallig...! Of bestaat toeval niet?
#233915
[quote="Lizzy"]
Nou, als ik ze niet zou zien, dan heb ik wel een onwijze plaat voor mijn harses zeg ;D

Jeetje Cat, dit is echt ongelofelijk toevallig...! Of bestaat toeval niet?
[/quote]

Het zou wel helemaal eng zijn als die border alleen maar veggiebrokjes zou willen eten ;D ;D ;D ;D ;D

(sorry Liz ik kon em niet laten liggen ;D ;D ;D )
#233962
[quote="sylvia"]
Het zou wel helemaal eng zijn als die border alleen maar veggiebrokjes zou willen eten ;D ;D ;D ;D ;D

(sorry Liz ik kon em niet laten liggen ;D ;D ;D )
[/quote]

Nee, dan houd de vergelijking toch echt hier op..... ;)
Tenzij je andere dieren Robert Jan en Chika heten.....

groetjes Cat
#237581
Is dat het middel Cholodin van Green balance wat hier bedoelt wordt..? Ik keek namelijk even op de website van puurnatuur omdat het daar te krijgen zou zijn, en zag daar staan 'cholodin- natuurlijke ondersteuning bij bestrijding van wormen'..... Of zou dat een foutje zijn? (er stond nml. ook dat het een nieuw product was en verdere info nog volgde)
#260317
Kan ze niet op de gang slapen ofzo, zodat je tegen haar kan babbelen als ze begint te schreeuwen???? Moest het zijn van zich alleen te voelen???
Of een deken in haar mand zetten dat naar jullie ruikt, bv dat je 's avonds voor TV/PC over je gelegd hebt ofzo...Of een oud t-shirt dat naar je ruikt bij haar leggen???
#260323
Enne, voor wie geïnteresseerd zou zijn, er is nog een heel interessant site voor vragen ivm het gedrag van je kat/hond & medische vragen... ::)
Ik heb er al veel aan gehad :D ;)
www.dierenvrienden.be
Hier vond ik by the way ook een link naar jullie site via een gebruiker van het forum.... ;D ;D ;D
Groetjes! 8)
Laatst gewijzigd door Anneke V op zo 13 feb 2005, 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.
#269524
sylvia schreef: Ik heb mijn oude shih tzu jaren kunnen redden met deze middelen.

barium carbonicum D6 3x daags
en
plumbum metallicum D12 2 x daags
Sylvia,

Gaf je deze middelen gelijktijdig? Dat laatste middel kan ik op internet alleen maar vinden als bestandsdeel in andere middelen en dan middelen die gebruikt worden bij verslapping van de achterhand...
En zijn deze middelen van een bep. merk? en te koop bij bijv. een reformwinkel?

Ik wil namelijk eens gaan kijken of het bij Meid ook wil gaan helpen tegen dat harde maauwen..

Lizzy? Ben jij aan de slag gegaan hiermee? Heb je al resultaat?
#269542
zurca schreef: Sylvia,

Gaf je deze middelen gelijktijdig? Dat laatste middel kan ik op internet alleen maar vinden als bestandsdeel in andere middelen en dan middelen die gebruikt worden bij verslapping van de achterhand...
En zijn deze middelen van een bep. merk? en te koop bij bijv. een reformwinkel?

Ik wil namelijk eens gaan kijken of het bij Meid ook wil gaan helpen tegen dat harde maauwen..

Lizzy? Ben jij aan de slag gegaan hiermee? Heb je al resultaat?
Ja die middelen geef je gelijktijdig, je kunt ze gewoon bij de drogist bestellen (als ze vsm verkopen)
Niet vergeten dat je ze in een schone bek moet geven en dat je er niet met je vingers aan mag zitten
#269560
sylvia schreef: Niet vergeten dat je ze in een schone bek moet geven en dat je er niet met je vingers aan mag zitten
En waarom is dat?
Het moet dus echt rechtstreeks in de bek...mmm...weet niet of dat zal lukken...
#269626
zurca schreef: En waarom is dat?
Het moet dus echt rechtstreeks in de bek...mmm...weet niet of dat zal lukken...
de bek moet schoon zijn , dat betekent dat ze niet er vlak voor gegeten mogen hebben en minstens een half uur erna ook niet, de korrels moeten door de slijmvliezen worden opgenomen. De korrels zijn ook heel erg verdund en contact met je huid (zouten) verstoor je de werking , je kunt het zelfs teniet doen.
je kunt de korrels op een lepeltje doen (of misschien is het ook in druppelvorm verkrijgbaar das met een kat wel handiger) en de kat tussen je benen in nemen en de korrels in de bek gooien, als er ook een druppel vorm is kun je het met een spuitje in de wangzak spuiten
#269633
sylvia schreef: de bek moet schoon zijn , dat betekent dat ze niet er vlak voor gegeten mogen hebben en minstens een half uur erna ook niet, de korrels moeten door de slijmvliezen worden opgenomen. De korrels zijn ook heel erg verdund en contact met je huid (zouten) verstoor je de werking , je kunt het zelfs teniet doen.
je kunt de korrels op een lepeltje doen (of misschien is het ook in druppelvorm verkrijgbaar das met een kat wel handiger) en de kat tussen je benen in nemen en de korrels in de bek gooien, als er ook een druppel vorm is kun je het met een spuitje in de wangzak spuiten
Dankje Sylvia...
Ik ga binnenkort eens informeren bij de apotheek...
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door