Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door eefje
#1984365
ja ze zijn geregistreerd,juist omdat ik al vaker dieren vond die dan niet geregistreerd stonden,gelukkig waren die vaak klant van de da waar ik het liet controleren en zo kwam beestje toch weer bij eigenaren.
Dus ik heb dat gelijk laten doen toen ze gechipt werden.
Ik heb elke week kontakt met het asiel in de omgeving ,ik kom er ook regelmatig,ze kennen me inmiddels wel zeg maar ;)
Door Borke
#1984487
De perzische color point kater van mijn schoonzus was vermist vanaf het vakantielogeeradres een paar straten van hun woonhuis. Het was een echte binnenkat.
2 of 3 weken later pas vonden ze hem sterk vermagerd doordat ze getipt waren n.à.v. De advertentie vermist met beloning die ze geplaatst hadden.

ik duim voor jullie dat het jou ook lukt!!!
Door eefje
#1987717
afgelopen donderdag kwam er een man aan de deur die zeker wist dat ie een vreemde kat had gezien,1 die niet wist dat zijn honden wel poesjes lusten.
Ook liep ze te zoeken.
Hij zei dat ze elke avond langs de flat loopt en dan onder de auto's doorloopt en dan ineens verdwenen is.
Ze is (als zij het is) dus nog in de buurt.
Ik zoek me eigen gek maar ik zie haar niet maar zodra hij haar ziet gaat hij me bellen en kunnen we direct gaan kijken.
Je loopt toch steeds achter de feiten aan.
Vangkooien is wel een idee waar ik mee speel maar dan heb ik alle katten uit de buurt waarschijnlijk te pakken en zul je net zien ,die van mezelf niet.
Ik hoop maar dat die man haar snel ziet(zonder zijn honden erbij want dan schrikt ze weer) en dat we haar dan weer naar binnen kunnen halen.
Hopelijk denkt ze niet dat we haar niet meer willen :'((zo denken katten toch niet :-\ )
Door El budha
#1987808
Hoop houden hoor!!!
Onze buurvrouw had onze Indy ook iedere avond rond elf uur in de tuin gezien, dat was voor haar het enige tijdstip dat ze durfde.
Is het misschien niet een optie, zeker met dit mooie weer, om met een stoeltje voor de flat te gaan zitten.
Dan maar even voor schut zitten, maar de kans dat je haar ziet is natuurlijk wel groter...

Heel veel sterkte  :bigarmhug:
Door eefje
#1987961
El budha schreef: Hoop houden hoor!!!
Onze buurvrouw had onze Indy ook iedere avond rond elf uur in de tuin gezien, dat was voor haar het enige tijdstip dat ze durfde.
Is het misschien niet een optie, zeker met dit mooie weer, om met een stoeltje voor de flat te gaan zitten.
Dan maar even voor schut zitten, maar de kans dat je haar ziet is natuurlijk wel groter...

Heel veel sterkte  :bigarmhug:
Ik ben er vannacht wel expres langs gelopen met de hondjes uitlaten maar Demi reageerde niet (die ziet katten eerder dan wij) en ik hoorde ook niks.
En dit doen we steeds ,overal extra langslopen en kijken en luisteren,met 0resultaat helaas.
Ik heb ook al een paar keer op de bank geslapen omdat ik haar dan beter kan horen als ze loopt te mauwen in de straat.
Maar gelukkig is het  nu weekend,dan kunnen we er wat beter op letten en is het niet zo druk(er zit een schoolplein direct achter onze flat,daar zit ze waarschijnlijk te schuilen overdag in het fietsenhok)
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door