Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door *Flip*
#1896518
zou je denken hè... ik heb DAP gemaild, hopelijk krijg ik daar een positieve reactie van. Anders zal ik NML health wel eens aankaarten. Weet jij misschien hoeveel een titer kost? Dan heb ik iig vergelijking als ze toch nog met iets komen...
Door Limpy
#1896534
Op de site van NML health zie ik geen prijzen staan bij de vaccicheck.
Maar vraag anders eens aan Geer, zij is ook lid hier op BP en werkt bij NML health
Door *Flip*
#1899223
reactie 2:

"Beste,

Maandag hebben we een vergadering op de praktijk met het ganse team dierenartsen van aan de heikant, we zullen het dan bespreken of we de betrouwbaarheid ervan kunnen aanvaarden en het middel in stock zullen nemen.

Ik kom er ten laatste dinsdag op terug

Met vriendelijke groeten,"

:D meer dan verwacht dacht ik!!
Door *Flip*
#1899252
lieve vriend druk de feestvreugde ff de kop in: "tja, in Belgenland kan dat ook een mooi verpakte 'bekijk het maar' zijn, je weet dat ze niet goed zijn in nee zeggen." Toen hij net in België werkte is hij daar ook een paar keer tegen aangelopen, "maar ze zeiden dat ze erover na zouden denken..." "Ja, dus je bent zojuist afgewezen"  :-\
Door Krullebol
#1901373
Ik ben van mening dat je tenminste de kittenentingen moet herhalen [de booster]. Daarna zou ik om de 3 jaar enten voor kattenziekte. Tenzij je van mening bent dat je daarna niet meer hoeft te enten. Maar kittenenting[en] plus booster op 1 jarige leeftijd vind ik het minimum.
Ik ent de kittens zelf op een leeftijd van 12 weken. Dat is voldoende. Met 1 jaar dan nog eens en daarna pas na 3 jaar. Tenzij ze meegaan naar show -dan heb ik geldige entingen nodig- of als ik er reden toe zie.
Door *Flip*
#1913338
Korte samenvatting:

De DA is naar een congres in Nederland geweest en daar was ook Michael Lappin, die een referentie vormt vormt
voor vaccins. Hij heeft daar eens rondgehoord en de meeste deelnemers, ook Michael Lappin, waren nog niet overtuigd van de waarde van de test. De betrouwbaarheid is nog niet wetenschappelijk van voldoende waarde. De voorlopige testen erover gaan wel in de goede richting, maar zijn nog niet overtuigend. Al bij al, moeten we besluiten dat we als praktijk deze testen nog niet gaan aankopen, we hebben er te weinig afzet voor, en anders wordt het te
duur.

Dus... Op zoek naar een DA die wel titert. DAP heb ik hier vorige week over gemaild, maar niets op terug gehoord. Weet iemand nog een DA in de 'omgeving'  Goes - Bergen op Zoom - Roosendaal? Ik wil er best een stukje voor rijden, maar liever geen uren, das voor de kat ook zo sneu.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door