Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door boskat
#1874859
Kan ik de gewone versie aanraden of de diabetisch versie,van CB?
Hier en in de omgeving is geen Bandit te koop ,anders had ik dat aangeraden.
De kat staat nu op speciale brokjes van de DA en medicijnen uiteraard.
Laatst gewijzigd door boskat op di 28 dec 2010, 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Door boskat
#1874902
Tja ,zou kunnen,als het mijn eigen kat was,maar deze komt van brok,dus adviseren om op barf te gaan is ook geen optie
De kat moet eerst ook nog over ,op kvv
Degene waar de kat van is heeft w`s ook nog nooit van barf gehoord :-[
Laatst gewijzigd door boskat op di 28 dec 2010, 13:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door boskat
#1874935
Limpy´s aai-assistente schreef: Dat begreep ik al.

Ik bedoelde ook gemalen spiervlees door de kvv mengen.... (ziet er minder eng uit dan lappen rauw vlees)

Kan ze geen bandit meebestellen met iemand?
Nee hier is geen bandit in de buurt en verre omgeving ,misschien in Groningen maar dat is nogal ver van Harlingen af ;)
In Harlingen voeren de meeste honden-kattenbezitters gewoon brok,de rest, kvv vinden ze te duur,aldibrok doen ze het toch goed op,ze kijken je aan of je van een andere planeet komt of je bezig bent je dieren te vergiftigen >:(


Heb het de mevrouw voorgesteld en ze wil de `gewone `versie van CB gaan proberen
Vis kan ze ook gaan geven,nou ja eerst maar eens overzetten,zien of dat gaat lukken bij de oude dame/meneer
Door boskat
#1875041
Limpy´s aai-assistente schreef: Ach, gewone cb is dan nog altijd beter dan dieetbrokken/blik!

De wonderen zijn de wereld mog niet uit, hopelijk vind de kat het lekker...
Dat hoopik ook,krijgt hij/zij meteen meer vocht binnen dan met brok ;)
Laatst gewijzigd door boskat op di 28 dec 2010, 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Too
#1875085
Veel weigerachtige nieren varen al heel wel bij de gewone CB.. zeker met een pilletje fortekor oid erbij,

zelf zou ik m'n eigen pluis ws de diabetesvariant geven ..geen koolhydraat
Door boskat
#1875103
Too schreef: Veel weigerachtige nieren varen al heel wel bij de gewone CB.. zeker met een pilletje fortekor oid erbij,

zelf zou ik m'n eigen pluis ws de diabetesvariant geven ..geen koolhydraat
Ja daarom bedacht ik dat ook Too,maar goed die heb ik niet op voorraad,om dat niemand van de klanten die gebruikt
Door Emytje
#1875487
Ik heb geen idee. Ik zag wel dat ze bij het hondenassortiment meer aanbieden dat graanloos is, misschien dat er in de loop der tijd ook graanloze kattenversies bij zijn gekomen? Ik had er in ieder geval nog speciaal naar gekeken, omdat ik graanvrij wil voeren, vandaar dat ik het wist. ;)
Door boskat
#1875490
Inderdaad bij alleen de eendmix staat geen rijst.
De andere,"gewone smaken "bevatten wel rijst,de diabeet natuurversie bevat geen rijst.
Laatst gewijzigd door boskat op di 28 dec 2010, 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door