Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Migudu
#1679810
Gregor is gisteren met mij meegeweest naar de kliniek, dus ja...hij weet er van... ;)

Kattengras...ja, dat zal ik weer wat vaker gaan neerzetten.

Groetjes,
Gerda
Door Too
#1680010
Jeetje, gelukkig was je er op tijd bij t feit dat ie nu alweer alert is geeft vertrouwen inde rest van z'n herstel!

Mijn meidjes vinden kattengras echt geen fluit aan maar een ouderwetse parapluplant... joepie!
Gebruikersavatar
Door koekje
#1680091
wat goed dat jullie er zo snel bijwaren.

poet heeft ook wel eens een hele vaste haarbal in haar darmen gehad. ze kreeg toen 1 of ander olieachtig goedje en scheet een dag later een haardrol uit.
van sien vind ik ook wel eens een drol in de bak met een plukje oranje haar er aan. het is mij ook al opgevallen dat sien het ook heel eng vindt om over te geven.

hopelijk eet meneer klaver snel weer goed en met smaak en is hij weer het heertje.
Door Migudu
#1682280
Clover komt vandaag weer naar huis.
Hij is koortsvrij, eet niet zoveel, maar ze denken daar dat hij hier (bij ons) het beste kan aansterken.
Ik neem een tube nutri gel mee, haarbalpasta en niet te vergeten...ONZE LIEVERD!!!!

Groetjes,
Gerda
Door Migudu
#1682384
En...hij is weer thuis!
Je kent het wel he, dat een kat zo beledigd zit te kijken als je hem ergens vandaan op komt halen???

Nou...niets van dat!!!
Wat was die kat ongelooflijk blij om ons te zien, en vice versa!
Helemaal door het dolle heen, ik was er ontroerd van..En...hij begon ook meteen te eten, toen hij ons zag.
En hier thuis net weer, meteen eten.
Zo blij dat hij er weer is!!

Groetjes,
Gerda
Door Daphne&Jayden
#1683065
Migudu schreef: En...hij is weer thuis!
Je kent het wel he, dat een kat zo beledigd zit te kijken als je hem ergens vandaan op komt halen???

Nou...niets van dat!!!
Wat was die kat ongelooflijk blij om ons te zien, en vice versa!
Helemaal door het dolle heen, ik was er ontroerd van..En...hij begon ook meteen te eten, toen hij ons zag.
En hier thuis net weer, meteen eten.
Zo blij dat hij er weer is!!

Groetjes,
Gerda
Goed zo! Ik ben heel blij voor jullie! Wat heeft hij toch een geluk gehad die Klaver (vier  ;))!  :)
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door