Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door sylvia
#190701
het getver Ine, wat vervelend :-\ ik hoop dat het inderdaad iets is met een beetje goed vooruitzicht , ik duim dat het geen FIP is :-\
Door Francisca
#190702
Sterkte :-* Je kunt niet meer doen dan je best, en dat doe je dus je schiet niet tekort. ;)
Door ine
#190749
Net terug van de da. Oxo kreeg een heel klein beetje valium en vrat ineens van het schoteltje wat voor hem stond. Ik stond met een open mond te kijken en vroeg hoe dat kon. Handoplegging, kreeg ik als antwoord ;) ;D
Maar goed, Oxo heeft wat voeding binnen en we hopen, dat dat erin blijft. Vanavond doen we dat nog een keer en morgenvroeg nog eens. We hopen, dat hij dan zelf weer wil gaan eten! Ook heeft hij een antibraakmiddel gekregen.
Hij ligt nu weer bij Marianne op bed, hij vindt dat daar heerlijk en heeft alle privéaandacht!
Wij duimen ons hier gek voor die lieverd!
Door ine
#190773
Daar hebben we het nog even niet over gehad, het was/is eerst even belangrijk om hem weer aan het eten te krijgen!
Als dat weer redelijk gaat, kunnen we verder zoeken.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#190807
Ine schreef:

Er is bloed geprikt. De normale waarde hoorde rond de 115 te liggen en bij Oxo was die rond de 260. (ik hoop, dat ik het goed heb, die getallen in ieder geval wel, want daar schrok ik erg van)
Er is een prednisonspuit gegeven en vocht. We proberen nu via een spuit elk uur wat voer naar binnen te krijgen, maar het komt er na een tijdje weer uit. Hij had ook al in september, dat we zagen, dat hij wat moeilijk at. Hij liet brokjes enkele keren uit z'n bek vallen en met zacht voer likte hij meer, dan dat hij het oppakte.
Het gaat steeds slechter met hem, dus ik ga zo weer naar de da. Dit doet zo'n pijn om te zien, dit is zo naar....
Mijn dochter zei ook, dat hij moeite had met het gaan liggen. Hij ligt het liefst op z'n zij. Zij dacht, dat het hem daar ergens pijn deed.
Ik weet, dat ik m''n best voor hem doe, maar het voelt net, alsof ik tekort schiet....
Ine daar doe je jezelf tekort mee ;), ik ken je dan wel niet persoonlijk, maar van wat ik hier van en over jou gelezen heb, ben jij iemand die vreselijk veel voor haar én andermans dieren over heeft. Dus maak je daar alstjeblieft geen zorgen om. :-*
Beterschap en sterkte met Oxo :-* :-*
Door gonny
#190952
heel veel sterkte en beterschap :-*voor Oxo en een :-* voor jou!!!!
Door Loeka
#190994
Ine schreef:Wij duimen ons hier gek voor die lieverd!
Hier duimen we om het hardst mee!
Door Truus
#191067
Heel veel sterkte met Oxo :-*. Ik had het nog niet gelezen, pffff je hebt wel veel dingen achter elkaar he :(.
Daar gaan we voor duimen!
Door ine
#191078
Vanavond weer geweest.
Vanmiddag heeft Oxo ondanks de anti-overgeefprik alles na een uur eruit gegooid.
Vanavond wilde Carlo hem opnemen, maar Oxo heeft zulke dunne aderen, dat het infuus er niet in bleef. Hij bleef ook lang nabloeden.
Hij heeft weer vocht onder de huid gekregen en corti........ vullen jullie ff alles in, want ik neem het niet meer op allemaal. Morgenvroeg weer terug.
Oxo wilde wel weer in de woonkamer, dus ligt hij nu op z'n eigen kussen op de bank. Morgen kunnen we proberen bloed af te nemen, maar de uitslag is er dan pas op dinsdag. Hij is nu zo slecht, dat we niet weten, of hij het redt.
Van An heb ik nog niets gehoord, dat vind ik ook zo naar. :-\ :'(
Carlo weet niet wat het is. Bepaalde ziektes die jij noemde Tannetje, daar hoort een dikke buik bij en die heeft Oxo niet.
We vertroetelen hem zoveel mogelijk en spuiten er elk half uur wat voer in. We hebben er nu 2x wat in, maar of het erin blijft?
Normaal ben ik best nuchter in dit soort dingen, maar nu even niet, geloof ik.
Carlo heeft z'n boeken mee naar huis genomen, misschien, dat hij morgen nog iets weet. :-\
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#191083
jeetje Ine, wat een rampenplan.... wat vind ik dit sneu voor jullie.

Maar.... en ik weet je hebt er nu niets aan want het lost niets op, je doet echt alles wat maar mogelijk is om het voor Oxo beter te maken. Oxo had geen beter nest kunnen treffen dan bij jullie :-* :-* :-*
Gebruikersavatar
Door chooky
#191086
Oh jeetje wat erg :'( :'(
Ik hoop dat jullie wat kunnen vinden. Ik ga in ieder geval heel erg duimen. Heel veel sterkte :-* :-* :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door