Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door lightning
#1575002
aangezien ik hier een kitten heb lopen van 17 weken wilde ik weten hoe lang het duurt voorda het over is? afgelopen vrijdagavond ben ik toch maar naar de dierenarts gegaan. ze ademde nogal pompen en vrijdag bij thuis komst na knorren meteen niezen. verder geen koorts eet goed drinkt goed. maar we zijn toch naar de DA gegaan. zelf denk ik dat ik veelste weinig pillen heb gehad en ik bel morgen echt wel op. ze speelt sinds dit weekend wel veel meer dus merk dat ze dat dus minder deed. maar haar ademhaling is nog steeds wat pompend. niezen heb ik vandaag al niet gehoord en hoesten heeft ze nooit gedaan. helaas heb ik dus vanaf morgen geen pillen meer (denk dat ze verkeerd geteld hebben dus moet morgen weer halen). heeft er iemand een idee wanneer die ademhaling weer normaal word? dat is het enge daarvan. daarbij hoor ik als ik mijn oor bij haar houd als ze slaapt wel wat benauwdheid. maar ik moet oppassen want meestal als ze merkt dat ik er ben begint ze al luid te knorren en dan hoor ik het al niet meer. ze niest dus niet meer. haar hartje was prima in orde. weet iemand het antwoord?
Door flin
#1575062
och, jeej,

'k weet niet wat je hebt meegekregen?
...en wat of hoe de DA e.a. heeft vastgesteld?

mocht je een AB-kuur hebben gekregen, dan zou je toch na een dag of 3, 4 verschil moeten zien

't zou ook een vorm van onbehandelde niesziekte kunnen zijn, of een astma-aanval?
de ab- kuur zou toch zeker voor 2 weken moeten zijn, maar heeft ze misschien een prik-voor-een-week gehad?
(om daarna de pillen te starten?)
Door lightning
#1575077
ik heb clavubactin meegekregen en ze heeft geen prik gehad. ben ook meteen gestart met de pillen en die zijn nu op. dus moet ze morgen weer hebben. verder gedraagt ze zich goed spelen eten aankomen als een kitten. de DA heeft geluisterd en de adem piepte.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door