Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door EdwinK
#1562360
Ik ook. Hij moet een nachtje overblijven bij de dierenarts. Wel is de tumor verwijderd, maar ze willen zeker zijn dat hij goed kan eten en drinken. Of ze het gezwel op mochten sturen voor onderzoek. Was niet zo heel erg duur. Maar rond de €125 extra. Pfffttt..
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1563056
EdwinK schreef: Ik ook. Hij moet een nachtje overblijven bij de dierenarts. Wel is de tumor verwijderd, maar ze willen zeker zijn dat hij goed kan eten en drinken. Of ze het gezwel op mochten sturen voor onderzoek. Was niet zo heel erg duur. Maar rond de €125 extra. Pfffttt..
Op MOCHTEN sturen?? Het lijkt me dat ze dat doen als je dat zelf wilt. Als ze het voor wetenschappelijk onderzoek oid interessant vinden, dan hoef jij daar toch niet voor te betalen  :-\

Je kunt het inderdaad ook laten bewaren en eventueel pas laten onderzoeken als de kat nog eens zoiets zou krijgen.

Isiealweerthuis???? En hoe gaat het???  ::)
Door EdwinK
#1563117
Hij is net thuis, en gelijk aan het eten en drinken geslagen. Dus het zit zo te zien wel weer goed met hem. Heeft bij de DA niet gegeten, en was behoorlijk knorrig tegen het personeel daar.

Maar ik ben heel blij dat hij nu weer thuis is, wat was het stil in huis.

Mickey is nu 12 jaar. De operatie was ruim 200 euro, en het opsturen van het gezwel kwam nog eens op 125 euro extra. En helaas, dat kan ik me niet meer veroorloven. Vorig jaar was al gezegd dat het een goed-aardig tumor was, dus daar hou ik me maar aan vast.
Laatst gewijzigd door EdwinK op vr 26 mar 2010, 12:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Too
#1563363
Gelukkig dat ie er weer is én weer eet!

Ik zou ook moeten nadenken over opsturen en onderzoeken hoor.. bij de ouwe Omo heb ik t indertijd niet laten doen [ze was al erg op leeftijd,[ 20] en had een bloemkool aan de buitenkant van haar lip]

En nou maar hopen dat t wegblijft en dattie nog heel lang bij je blijft.
Door EdwinK
#1564896
Hij rent en vliegt weer door het huis, dus ik denk dat Mickey zich weer helemaal prettig voelt. Behalve dan als hij zijn medicatie moet hebben.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door