Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door An
#179433
Volgens mij is het ook bij hem de omschakeling. In het asiel barfen ze uiteraard niet, dus ik ben maar ff rustig, we hebben het nu al is meegemaakt he ;)
Door Lisa
#179450
Zou misschien ook wel kunnen, daar heb ik geen ervaring mee. 3 keer een kat overgezet op CB maar nooit met wat dan ook diarree gemerkt. Knuf voor je kat :-*
Door An
#181512
Ik ga straks naar de DA het is niet meer te doen. Ik moet hem elke dag 3-4 keer wassen omdat hij onder de diarree zit. Het betert ff en dan hervalt hij weer. Dus maar effe naar de doc.
Door Truus
#181516
An schreef: Ik ga straks naar de DA het is niet meer te doen. Ik moet hem elke dag 3-4 keer wassen omdat hij onder de diarree zit. Het betert ff en dan hervalt hij weer. Dus maar effe naar de doc.
Dat lijkt mij ook een goed idee, het is al zo lang he.
Sterkte, ik ben benieuwd!
Door Lizzy
#181517
Jeetje... ik dacht juist dat het wat beter ging met hem! Ach gossie, wat een ellende! Ik denk dat ze zijn ontlasting ook maar heel goed moeten controleren op wormen.

Sterkte An! Laten we hopen dat het snel weer beter gaat! Laat je ons nog even weten hoe het bij de DA was?
Laatst gewijzigd door Lizzy op wo 06 okt 2004, 16:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#181545
Hee dat is balen, ik dacht ook dat hij beter was :-\
Maar als het elke keer terug komt dan is een da bezoekje zeker niet verkeerd, ik duim dat het iets simpels is.
Door An
#181747
Dit topic is begonnen met Lilly, die is helemaal beter en zo truttig als maar zijn kan ;)

Het is Gringo die ziek is, het 2de kitten. Hij is echt heel erg ziek. Hij heeft een vreselijk zware worminfectie. Ik had hem ontwormt maar wonder boven wonder heeft dat spul natuurlijk niet gewerkt. Nu moet hij een dag of 5 :3 keer per dag ontworming hebben (de andere dieren dus ook) Ik heb ook een hoop medicijnen voor zijn darmen. Als hij morgenvroeg niet heel wat beter is moet hij aan de infuus :(

Ontlasting is ook naar het labo voor verder onderzoek. De wormen die hij heeft zijn..euhm..Ger... ... ik ben de naam kwijt :(

Ik heb nog nooit zo'n ziek dier gehad, ik wil niet dat hij doodgaat hoor :'( :'( :'(
Door Truus
#181800
O gadsie, ik hoop dat het toch weer goed komt en laat het ons weten he.
Ik ga duimen dat het beter gaat met Gringo en héél véél sterkte!
Door Lisa
#182014
Ooooh wat vervelend zeg :'(. Nou hopen dat het met deze vracht aan meds wel weer gauw beter gaat :-*
Door An
#182079
Gringo is een beetje stabiel nu, ik denk niet dat hij aan de infuus moet. Uiteraard is Lilly nu ook ziek :'( Dus ze wordt in 1 keer meebehandelt, bij haar zijn we nu gelukkig snel bij dus dat is al iets!

Die ***apothekers hebben de medicijnen die ik echt echt nodig heb natuurlijk niet binnen (in België haal je dierenmedicijnen bij de apotheker niet bij de DA) dus maar hopen dat ze stabiel blijven tot half 4!
Door ducktails
#182096
Mijn hond Duck heeft ook een tijd met zo een uitpuilende anus gepoept.
Hij had veel aandrang en als hij 1 keer moest poepen hield hij niet meer op. Natuurlijk op het laatst alleen maar dunne poep.
De oorzaak was een worminfectie.
Ik geloof dat jullie die oorzaak ook al hebben gevonden.
Ria
Laatst gewijzigd door ducktails op do 07 okt 2004, 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door An
#182119
sylvia schreef: ach jeetje wat erg :-\


maar hebben ze een virus dan dat ze het nu beiden hebben?
wormen.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door