Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Loti
#1345781
Hoe is de toedieningsvorm voor de kat? Ook van die grote tabletten zoals bij de hond?
Ik wil het mijn kat van 17 jaar geven, maar daar krijg ik geen pilletje naar binnen, de poes raakt er helemaal van in de stress.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1345782
Loti schreef: Hoe is de toedieningsvorm voor de kat? Ook van die grote tabletten zoals bij de hond?
Ik wil het mijn kat van 17 jaar geven, maar daar krijg ik geen pilletje naar binnen, de poes raakt er helemaal van in de stress.
Het zouden smakelijke tabletten zijn waardoor de kat ze zo opeet. De honden doen het in ieder geval wel.
#1345830
Onze poes vindt de tabletjes ook lekker, maar niet altijd....maar daar heb ik een heel handig truukje voor...als ik ze voor haar neerleg en een grote pot biergisttabletten naast de tablet houdt en naast haar neus, vindt ze ze heerlijk!
Soms leg ik er ook een tabletje biergist tussen...die geur is onweerstaanbaar voor haar!

Inge
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door