Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#1196771
Och, dank allemaal voor jullie lieve woorden en medeleven. Smeagie (de rood-witte in mijn onderschrift, Lyd..) is weer onder-de-katten  ;)
Niets mis met zijn eetlust, hij eet ook goed, maar kost hem nog wel wat moeite...af en toe hindert er iets (hechtingen ofzo?).
Moet heel eerlijk zeggen dat de keuze voor mij vrij makkelijk gemaakt was, omdat ik s morgens bij de dierenarts toch wel erg met mijn neus op de feiten gedrukt werd, toen de da liet zien hoe het ervoor stond....al die uitgeholde kiezen  :-X

Ik zal straks nog wat recente foto's plaatsen van Smeagie....van zielig naar een stuk beter.
Elke dag zal het beter gaan met hem, dat is een troost en uiteindelijk zal ie met veel meer plezier en smaak kunnen gaan genieten van wat ik hem allemaal voorschotel  :D
( :-[  :-[ biecht; het zijn nog br*kkenpoezels... :-[  :-[)
Nu krijgt hij gekookte witvis, tonijn uit blik, klein geknipte rauwe kipfilet en de mousse variant van, ik geloof, gourmet. En af en toe een hapje van Yuk's haaksbarfvoer....
Helaas zijn de centen die gereserveerd waren voor de vleesmolen nu in de portemonnaie van de da beland  :(, maar ik probeer toch z.s.m. een molen aan te schaffen en zelf te gaan malen....en dan gaan de katten dus ook mee doen!!!  :D
#1197158
och arme rooie..  :-\
maar wel fijn te lezen dat t weer beter gaat met hem..
mijn noezeltje die lukte het dus niet meer om welig te tieren op de brokjes..
ze kotste alles ongekauwd en half verteerd uit..
dus nat spul is bij haar iig noodzakelijk..
misschien doe je smieg er ook veel plezier mee..  :-*
#1197184
Hoi Yuki; als je wil heb ik nog wel een vleesmolen voor je. 't Is zo'n oud gietijzeren ding dat je aan een werkbank oid moet vastschroeven. Kippennekjes en dergelijke zijn er goed in malen. Als je hem wil hebben, neem ik hem binnenkort wel mee als ik de Herbyspullen kom halen.
Door verwonderd
#1197443
[quote="yuki13"]
Een lief ding is het ja, natuurlijk zijn alle katten dat, maar Smeagie is echt zo'n kleine, beetje wereldvreemde, zachtaardige , altijd vol verbazing over alles om hem heen, jeweetwelkater....en dat maakt hem extra zielig, vind ik.
[/quote]
Och...

Lijkt een beetje op mij dan, mijn eerste naam hier op bp was Verwonderd. Neh, ben geen jeweetwelvrouw  ;D
kusje op 't snoetje van mijn soulmate  :-*
#1198059
hermine schreef: Hoi Yuki; als je wil heb ik nog wel een vleesmolen voor je. 't Is zo'n oud gietijzeren ding dat je aan een werkbank oid moet vastschroeven. Kippennekjes en dergelijke zijn er goed in malen. Als je hem wil hebben, neem ik hem binnenkort wel mee als ik de Herbyspullen kom halen.
Ow, dat is lief!!!
Zou heel fijn zijn, dan kan ik vast wat gaan hobbyen!!  :D
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door