Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#1162362
weer thuis.. nu net..
ennu..
er is niks te zien..  ???
ik KRIJG daar wat van!!!
tis natuurlijk wel goed nieuws.. en droop is gewoon weer mee naar huis..
maar de situatie veranderd niet..

nu heeft hij dexametason gehad..
corticosteroiden dus.. evt om zijn longblaasjes wat open te zetten..
hij was niet aangekomen in gewicht.. ik teleurgesteld natuurlijk..
zegt de d.a. maar OOK niet afgevallen.. da's goed nieuws!
pft.. heeft ie wel gelijk in.. ;)
hij vond droop ook benauwder dan de vorige keer..
maar ook wel allerter.. droop hing steeds in mijn vel op mijn schouder.. en brulde de zaak bij elkaar..
naja.. t zal wel aan het eten liggen..

zijn maag en darmpjes zaten vol met eten.. dus dat was wel goed nieuws..
kon ook niet anders iig..
ik prop er per dag 120 ml AD in..
hij plast en heeft ontlasting..
hij eet alleen niet zelf.. dat is wel lastig..

nu maar deze week nog aankijken..
minstens 10 dagen met de dex doorgaan..
dus ik zie mijn geest al dwalen.. er moet iets veranderen..
sano gaat van t weekend naar pappa.. anders word ik gek..
t liefste bracht ik hem morgen al..
maar hij is nu bij de oppas blijven slapen..
die zag dat t niet goed ging met mij.. ik kwam daar jankend binnen.. :shy:
eerst vond ik t onzin.. dat ene nachie..
maar nu ben ik er blij om.. ik kon net nog even snel boodschapjes halen.. en op mijn gemak droop weer herinstalleren in de badkamer..
ik ga zo mijn pa bellen.. vragen of hij wil helpen morgen om t logeerkamertje leeg te ruimen..
dan doe ik droop daar in.. want dit is niks..

maar goed.. op zich goed nieuws dus..
en nu maar hopen dat hij heel snel opknapt..

ennu.. bedankt voor de knuffels..  :-*
Door Nynke
#1162388
ach meissie toch  :-X :-X :-X  Wat een ellende nu weer  :'( :'(   

ik lees het nu pas :-[  maar k hoop dat Droopy weer snel opknapt en ik hoop ook dat jij je binnenkort wat beter voelt, dat je alles wat beter aan kan

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#1162476
danks voor jullie knuffels..

ik heb wel weer meer hoop gekregen dat t goedkomt met droop..
ik ben blij dat ik nu even t gepuzzel van "wel of niet" inslapen los kan laten..
ik zet mijn tanden weer in droop zijn verzorging.. (niet letterlijk anders kan ik weer naar de d.a.) :P
maar we gaan "vrolijk"  verder..
Door Loeka
#1162481
Ik lees het nu pas, wat een ellende toch voor jou en je dieren. Ik snap het helemaal als je zegt dat het je te veel wordt. Ik heb nu zelf zieke dieren(nu nog 5) en daarnaast ook nog werken. Dat vergt zo ontzettend veel van je.

Heel veel sterkte met jou en je dieren :bigarmhug: Als je het even niet meer ziet zitten of het niet meer weet, gooi het op Barfplaats!

Nogmaals sterkte, houd je taai!
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#1162482
grinnik.. we kruizen elkaar..
ik heb net in jouw topic geschreven.. :)

bedankt voor je hart onder de riem..
idd.. wat kun je dat irritante gedoe missen..
droopy piest vaak in de bijkeuken tegen mijn hoge prutlaarzen aan..
nu ik ze kan laten staan omdat droop daar nu niet is.. vind ik het eigenlijk helemaal niet handig..
ik erger me aan die dingen omdat ze nu in de weg liggen.. maar er is geen noodzaak om ze in de schuur te zetten.. :P
toch fijn om te zien dat ook droopy zo zijn voordelen heeft.. :)
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#1162495
ik wil droopy vanavond niet meer zien..
maar ik ga ook zo de rest eten geven.. want door alles heb ik alweer pijn in mijn hoofd..
ik denk dat ik ook maar eens langs de d.a. moet..  :-\
Door Malamoods
#1162586
Hé Lyd, als je even je hart wilt luchten aankomend weekend, dan ben ik beschikbaar hoor! ;) Als je zin hebt om te wandelen..... En als je Sano mee wilt nemen, kan dat ook (dan blijft RJ lekker bij de hondjes en maken we even tijd voor onszelf ;)).... Wil je even "rust" en niet wandelen ook goed.... Weet in elk geval dat ik beschikbaar ben met een luisterend oor, of je wellicht kan voorzien van een portie afleiding.... Kijk maar....

In elk geval wel goed nieuws dat er geen tumor gevonden is, maar ik kan me je radeloosheid wel een beetje voorstellen hoor... Zoveel vragen, maar geen antwoorden... Aan jou inzet ligt 't in elk geval niet! Sterkte en ik hoop dat de medicatie hem doet opknappen, of in elk geval dat zetje geeft, dat ie zo hard nodig heeft....

Rachel.
Door YaYa
#1162634
Hou vol meissie. Het is geen goed bericht maar in ieder geval ook geen slecht bericht. Hopelijk doet de dex zijn werk en gaat hij zelf weer aan de gang. Het idee van wel/niet laten inslapen kun je in ieder geval even laten rusten.
Door brie
#1162641
Veel sterkte,
Hopenlijk kun je vandaag even een beetje ontspannen en achteroverleunen voordat jij straks ook nog in de lappenmand beland  ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door