Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#1158783
Ach meis, wat een verhaal. Heel veel sterkte.
Ik denk ook dat als het geen gewone blaasonsteking is geweest, het tobben wordt om te vinden wat het wel is. En de kans is groot dat het dan iets kwaadaardigs is.
#1159025
Wederom bedankt voor jullie lieve reacties en medeleven. We hebben hem vandaag begraven en dat was wel heel moeilijk. Hij lag zo mooi, alsog hij heel diep lag te slapen. Maar om dat koude, stijve lijfje dan in de grond te leggen was echt vreselijk. Toch vond ik het beter dan hem achterlaten bij het crematorium. Daar heb ik met Beer nog spijt van. Ookal is het nog maar een omhulsel.

@Tannetje, wij hadden zelf heel sterk het gevoel dat het helemaal niet goed zat en dat het niet ok zou zijn om hem te onderwerpen aan allerlei onderzoeken en medicatie. Gelukkig was Casper het met ons eens en heeft hij Roxy heel vredig laten inslapen. Toch is het fijn om te lezen dat jij er ook zo over denkt, want we kregen van de reguliere DA echt het gevoel dat we niet genoeg voor hem over hadden en dan begin je stiekem toch een heel klein beetje te twijfelen van zouden we niet.........Maar ik ben al 18 jaar verbonden met deze kat en ik weet dat dit het beste en het liefste was wat voor voor hem kon doen.
Het is stil zonder Roxy (bijnaam krijs), gelukkig hebben we onze hondjes nog en die worden heeeeeeeeeeeel oud.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door