Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door IzMi
#1203983
Ik 'hoorde' (waar, wanneer geen idee)... dat 2x in een jaar ontwormen toch wel goed is?
Omdat er ook wormen schijnen te zijn die niet waarneembaar zijn en de katten van binnen 'op/weg-vreten'..
Pin me er niet op vast, heb `t dus ook maar gehoord. Maar dacht plaats het toch maar even..
Wie kan hier uitsluitsel over geven?

:-\
Door Rianne145
#1204217
Ik ontworm gemiddeld 1 keer per jaar en dan als ik ze ergens van verdenk. Ik heb nog nooit wormen gezien, maar dan als ze zonder reden afvallen of als ik iets den ontlasting zie wat ik niet thuis kan brengen. Mijn katten komen niet buiten en ik heb nog nooit een vlo gezien. Dus de kans op besmetting is minimaal, hooguit via hun eten en dat zou kunnen aangezien ik vrij veel hele prooidieren voer. Ik geloof er wel in dat een gezond dier best tegen een paar wormen kan en dat geen kwaad kan.
Door Too
#1204376
Owkeej duss
mijn binnendames zijn sinds oktober 2007 voor helemaal niks behandeld
...
zolang  ze het goed doen, geen kriebels aan de bil [ooit na een etentje bij een vriendin witte kriebels op de tafel { IIEUW}]
Bij twijfel een monstertje opsturen...
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door