Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Elles0512
#1134031
Begin vd maand ging Luna heel vaak op de kattenbak, en klagelijk mauwen, heel sneu voor haar :(
Na de AB kuur ging het een tijd goed, maar gisteravond begon het weer.. Luna barft 3/4 en kvv-t 1/4 overigens.
En vanmorgen schrok ik want ze plaste bloed uit.
Ik gelijk een afspraak gemaakt. Ze had geen koorts. Urine werd nagekeken en daar trof de da flink wat bloed aan, blaaswand is beschadigd volgens de da. Hij gaf nu een sterkere kuur, alleen begriijp ik dan eerlijk gezegd niet dat ze geen koorts heeft als ze toch een ontsteking heeft :-\, of sla ik de plank nu mis? De da raadde me aan (je raadt het al), de brokken tegen blaasgruis. Hij vond het nogal vreemd dat ik dit "aanbod" afsloeg, maar ik had hem al verteld dat ze vers eet. Hij zei: " deze brokken zijn tot eind 2009 goed hoor"  :-\ :-\
Ik word hier echt moedeloos van soms, en had geen zin in een discussie met iemand waarbij je tegen een muur praat. >:(

Maar goed, net las ik over de CB diabetes, daar ga ik me maar over inlezen nu.

Groetjes Elles

Barfplaats wordt gesponsord door