Verstopping was keelontsteking

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Barfplaats
Gesponsord bericht

Re: Verstopping was keelontsteking

Berichtdoor Barfplaats

Mevroi Kruim
5-sterren

Berichtdoor Mevroi Kruim » Di 09 Sep 2008, 22:32

Kan idd nieziekte zijn. Als ze het een keer gehad hebben kan het chronisch worden, dat houdt in dit geval in dat het de kop kan opsteken bij verminderde weerstand. AB werkt maar beperkt omdat er ook een of meer virussen bij betrokken zijn. Je doet er in feite niet zoveel aan, zorgen dat ze blijft eten is het belangrijkste, dus desnoods dwangvoeren als de neus zo verstopt zit dat ze het eten niet meer ruikt. Niesziekte kan ook blaren in de bek geven, heel pijnlijk en ook een reden om niet te willen eten, en dus ook een reden om te gaan dwangvoeren. Met fijngemalen spul zodat het zo makkelijk mogelijk wegwerkt.
flin
5-sterren

Berichtdoor flin » Di 09 Sep 2008, 23:02

Too
5-sterren

Berichtdoor Too » Di 09 Sep 2008, 23:25

Dank Kruimel en flin

Fijn de link, t staat genoteerd;ik had  al een tijdje zitten spitten/ zoeken , deze gemist.

Zolang t bij droge niesbuien blijft , ze lekker blijft eten [met een plonsje water] en opgewekt rondsjouwt laat ik haar maar even  :), d'r lijffie moet t nu oplossen [en ik moet eeen beetje geduld hebben  :-\]

Is echinacea nog een optie om weerstand nog even te boosten, dat heb ik nl in huis.
flin
5-sterren

Berichtdoor flin » Di 09 Sep 2008, 23:33

Too schreef:Is echinacea nog een optie om weerstand nog even te boosten, dat heb ik nl in huis.

'k zou 't gewoon proberen...
verwonderd

Re: Verstopping-vraag

Berichtdoor verwonderd » Wo 10 Sep 2008, 14:46

Too schreef:
Tja ik ben op t moment idd niet op m'n assertiefst ,en niet alleen bij de DA ... ik kom wat dat betreft een druppie later maar..

Gaat allemaal goed komen met jou, geef jezelf de tijd!
Barfplaats
Gesponsord bericht

Re: Verstopping-vraag

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”