Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#1643421
Ik heb inmiddels een voorraad Bandit gehaald, maar helaas, daar zijn ze helemaal geen fan van. Zelfs de makkelijkste eter haalt er zijn neus voor op :( Gelukkig dier bezorgt hier niet in de regio helaas, dus Bibi kan ik niet proberen. Heb in ieder geval bij de winkel van Bandit de suggestie meegekregen een maaltijd te vervangen door hart iedere week, dat lijkt me wel wat (en de katten ook). En ik begin inderdaad te denken over zelf samenstellen HildeR, ga me binnenkort daar eens goed in verdiepen, want ik wil zeker weten dat ik het goed doe!
#1648952
Vit C is een goed idee als vers allee niet voldoende helpt.
En zelf samenstellen kun je best alvast uitproberen. Gewoon bij de super wat stukken kipfilet en goedkope runderlap scoren. Lusten ze dat dan een keer een vleugeltje, goed platmeppen en evt in stukken knippen. Stukkie zalm, die uit de vriezert is goedkoop.
En ff kijken of er een barfer in de buurt woont die kippennekken heeft.
#1681602
Mevroi Kruim schreef: Vit C is een goed idee als vers allee niet voldoende helpt.
En zelf samenstellen kun je best alvast uitproberen. Gewoon bij de super wat stukken kipfilet en goedkope runderlap scoren. Lusten ze dat dan een keer een vleugeltje, goed platmeppen en evt in stukken knippen. Stukkie zalm, die uit de vriezert is goedkoop.
En ff kijken of er een barfer in de buurt woont die kippennekken heeft.
Kipfilet, zalm, gehakt (rund natuurlijk), dat gaat er allemaal perfect in, dat kregen ze altijd al wel. Het zijn ook geen hele moeilijke eters (vandaar dat het me wel verbaasde dat ze Bandit absoluut niet bliefden ;) ) . Het is meer dat ik zelf zeker wil weten dat ik het goed doe als ik zelf de maaltijden ga samenstellen. Wat dat betreft vind ik kant en klaar toch wel 'veiliger' aanvoelen ;) .

En vitamine C krijgen ze nu regelmatig. Niet omdat ik per se denk dat ze het nodig hebben, maar wel voor mijn gemoedsrust. Even met de pillenschieter, daarna een snoepje, niks aan het handje en moeders heeft weer rust ;) .
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door