Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#899567
Tot nu toe heb ik:

Kruimel 4 of 5 katten??
YaYa 1 kat.
Barrak 1 kat.
Ascha 1 kat.
Maddoc 1 kat.
Pienkeestip 1 kat.

Totaal dus 9 of 10. Ik hoop tenminste dat iedereen ook mee wil werken.
Mijn streven is 20 katten dus hopelijk melden zich nog meer mensen aan.
Maar tot nu toe ben ik al erg blij met de reacties 8)
#899999
Hoi,
Hier nog een poes die altijd last van blaasgruis had. Nou ja, eigenlijk twee, de dierenarts heeft toendertijd FLUTD geconstateerd. Eerst dure brokkentroep en medicijnen en toen overgestapt op vers vlees. De ene was toen meteen over. De andere heeft het nog heel lang met tussenpozen gehad (maar ook van van stress omdat ik een weekend weg was). Nu staan ze op de BIBI sinds ong. vier maanden en ze heeft nergens meer last van :).
O ja, ze eten al vers vlees (KVV) sinds ong. 3 jaar behalve de jongste die anderhalf (die is namelijk zo oud).
Dus in principe kan je er nog twee poezen bij zetten op je lijstje.
Groetjes,
Mieke
#900001
Wij hebben in de praktijk blaasgruiskatten die overgezet zijn op rauw.
Ik wil deze mensen wel benaderen om mee te werken aan jouw scriptie. Net als Tannetje (Hitam) ben ik ook benieuwd naar de uitslag van je onderzoek.
#900419
Fido schreef: Wij hebben in de praktijk blaasgruiskatten die overgezet zijn op rauw.
Ik wil deze mensen wel benaderen om mee te werken aan jouw scriptie. Net als Tannetje (Hitam) ben ik ook benieuwd naar de uitslag van je onderzoek.
Dat mag altijd natuurlijk. Ik zal de resultaten met jullie delen, goed?!
#900425
:thumbup: steeds meer patienten, ikke is blij!!!

Weer even mijn lijstje updaten:
Kruimel 4 katten.
YaYa 1 kat.
Barrak 1 kat.
Ascha 1 kat.
Maddoc 1 kat.
Pienkeestip 1 kat.
Heloise 1 kat.
Supermax 2 katten.
Mayka 2 katten.

Dus 14 katten, d'r kan nog meer bij!!!
Laatst gewijzigd door lummel op di 22 jan 2008, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
#901189
maddoc schreef: ik heb nog wel meer blaasgruis katten maar die staan nog niet lang genoeg (volledig) op kvv.
Ik kijk even hoeveel patienten ik kan vinden die al langer op vers voer staan anders kan ik ze misschien nog wel gebruiken.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door