Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Rima
#896064
Mijn kat had een dikke onderlip, heeft hiervoor Prednoral gekregen. Na 3 dagen slikken al helemaal weg. De granunoom op Mickey zijn onderlip is weg nu afbouwen. Alleen heeft hij vanmorgen slijm  overgegeven, en dit is niets voor hem. In november bij bloedonderzoek was zijn Creatinine iets verhoogt, na 5 weken opnieuw was alles weer normaal. Kan hij nu overgegeven hebben van Prednoral, of spelen zijn nieren op door dit middel. Volgens dierenarts kan dit niet na 3 dagen pillen, alleen na langdurig gebruik. Wat is julie advies?
Bedankt.

Groetjes, Rimalda
Door Suzan54
#896411
Het lijkt mij puur toeval en dat het een andere oorzaak heeft. Ook zonder nierfalen is een kat wel eens van slag. Het is erg schadelijk voor je dier wanneer je de kuur niet volgens voorschrift geeft en afbouwt. Ik pleit dus voor het advies van de dierenarts.

Succes met Mickey
Door Borke
#897206
Ik sluit me aan bij de reactie van Suzanne en zou doorgaan met de kuur en verder advies aan de dierenarts vragen.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door