Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#852750
voornamelijk omdat het mij niet lekker zat en ik geen verbetering zag.
Ze wilde ontlasting checken maar ja dat had ik niet bij me en met 3katten is dat dus ook lastig.....dus gaan ze haar observeren en voeren en dingen checken en dan maar even zien.
Morgenochtend kan ik bellen hoe het gaat.
Vind het wel rot maar heb echt het idee dat ze daar beter zit.
DA denkt nog steeds aan een buikgriepje maar om dat uit te sluiten of zeker te weten moet ze dus eerst de ontlasting controleren.

vind het zo zielig :'(
Door Laura2004
#853543
Ik dacht, ik ga even kijken of Eefje's kat al heeft gegeten, maar ik zie dat ze is opgenomen :'( Ik hoop dat ze er gauw achterkomen wat er aan de hand is en dat ze snel weer beter is. Sterkte :-*
Door eefje
#853585
ze is alweer thuis,ze zat de hele toko daar bij elkaar te mauwen.
Ze weten nog niet precies waarom ze zo ziek was maar ze was vanmorgen zodanig opgeknapt dat ik haar op mocht halen en ze is alweer aan het spelen geweest en probeert nu mijn gordijnen te slopen :D dat mag,graag zelfs ;D
ze had goede ontlasting en plas,was gister nog een dood vogeltje maar nu weer een behoorlijk aanwezig meisje dus nu moet ze weer helemaal zelf gaan eten en dan zou het allemaal goed moeten komen.
maar gewoon haar hele voorkomen doet mij iig hoopvol zijn ;)
groetjes eefje
Door eefje
#854084
ja nu alleen nog zorgen dat ze weer cb gaat eten,ze moet het niet meer >:(
tartaar wel dus net maar even wat ingeslagen,ga ik dat eerst geven en dan langzaam mengen met de cb ,hopelijk wil ze dat wel.
nu eet ze alleen de pate van hills met smaak maar ja ik heb maar 1 blikje en wil eigenlijk dat ze snel weer cb eet........

maar ze eet en is weer haar eigen ik(duiveltje) en das het allerbelangrijkste 8)
Door eefje
#854537
yeah! ze eet ook weer cb en heeft honger als een paard ;D ben zo gelukkig dat het zo af mag lopen,na alle zieke kittens hier maakte ik me zo'n zorgen :-\ maar gelukkig loopt het met een sisser af.

groetjes eefje
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door