Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door eefje
#848688
nou voor de nieuwsgierigen ;) ik ben gister naar de da geweest met japie,er leek nl iets op het oog te liggen.
Hoewel de rest van het oog gewoon prima herstelde bleef er wat te zien op het oog.
Ik dacht al dat het geen kwaad kon maar om het zeker te weten toch even naar de da.
Eerst zag ze het niet,ze wist niet wat ik bedoelde,totdat ze het zag,het was al redelijk snel duidelijk dat het een blauw oog moest zijn,hij is blijkbaar ergens met een noodgang tegenop gelopen en heeft daar een behoorlijke klap van op zijn oog gehad,daarom was ie die zondag niet lekker en mocht ik afgelopen week niet aan zijn kop zitten,hij had natuurlijk fikse hoofdpijn.
Wat een sukkeltje,ik weet denk ik ook al hoe het gebeurt is,ze worden hier helemaal wild als het etenstijd is,en als hij dan op de vensterbank in de keuken wil springen springt ie nog wel eens mis,en dan komt ie met een kwak tegen de keukenkastjes aan omdat ie dan achterover klapt,hij is dan zo onbehouwen dat ie ookniet meer te remmen is...........dat verse vlees is helemaal niet goed zo zie je maar ;D krijgen ze hoofdpijn van ;D

gelukkig niks aan de hand.

groetjes eefje
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door