Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Amanda
#789632
Vandaag gingen we weer voor het jaarlijkse uitje naar de dierenarts.

Ten eerste vroeg ze al of het goed gng met de plasproblemen, ja sinds december niks meer gemerkt. Daar was ze blij mee.

Toen begonnen we:

Met Smokey, ze vond dat ze er mooi uitzag, perfect op gewicht. Perfect gebit. Huid, ogen en oren ook goed.

Dus ik vertelde tussendoor dat ik vers gaf, toen vroeg ze eerst of ik schijven gaf? Nee zei ik ik geef helemaal zelf samengesteld, en ik vertelde wat ik ongeveer gaf in een week.
Ze was erg geintresseerd, in hoe de katten het erop deden.

Toen was Mickey, hij was ook mooi op gewicht. Huid, ogen en oren prima, alleen wat ouderdomspigmentvlekken op zijn lippen, maar dat is geen probleem. Zijn gebit ook perfect.

Shady was ook mooi op gewicht. Huid, ogen en oren perfect.
En zijn gebit ook mooi.

Misty was iets aan de stevige kant maar niet dik. Zij is boven gemiddeld en de andere drie onder gemiddeld.
Maar het was dan ook een grote poes.
Bij haar was ook alles helemaal goed.

Ze was over het algemeen erg blij met de staat van alle katten, maar ook op de manier hoe ik mijn katten verzorg en hoe ik er mee bezig ben. En dat ik er veel tijd in stak om ze zo goed mogenlijk te verzorgen.

Verder hadden we het nog over het nrv-en in het algemeen, Marga vertelde het deel van de honden, en ze wilde graag weten hoe de ontlasting was enzo. En dat het goed was dat ze het zo lekker vonden.
Ze stond er heel positief tegenover.

Ze vertelde ook, vroeger zei men dat dieren op vers allergieen kregen, maar sinds ze meer brokken eten zien ze juist meer gevallen van allergie.

Al met al zijn we erg tevreden!

Barfplaats wordt gesponsord door