Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#762762
AstridStraver schreef: Hoe gaat het nu met ze?
ze leven nog...
tja klinkt hard, maar zo denk ik erover, meer is t gewoon niet op t moment...

kat nr 4 is ziek. :-\
het voordeel, zover je het een voordeel kan noemen :-X
is dat hij zeker weten geent is tegen alles dus volgens de da een heel kleine kan heeft op bepaalde ziektes ( dus ook kattenziekte enz ) en hij geen bloedverwand is van de 3 al eerdere zieke katten waardoor bepaalde dingen gewoon uitgesloten worden.

inmiddels heb ik een patroon ontwikkeld waardoor ze niet meer uitgedroogd zijn en ze voer wel binnen houden,
al is het nog niet wat ik wil, want ze verdragen nog maar heel weinig.

rammel heb ik van gezegd als ie donderdag red dan haalt ie het, donderdag is voorbij maar ik durf geen garantie te geven, de ab is morgen uitgewerkt, we zullen zien...
lil gaat ook wel redelijk.
lizzy die spuugt nog steeds, maar die jat steeds brokken  >:( en 1 brok en ze spugen. :'(
diesel eet zelf niets op dit moment, aan de diarree, ik voer m dwangmatig, hij is niet uitgedroogd. :-\
#764997
Femke schreef: zijn de katten helemaal niet geent, of hebben ze als kitten wel entingen gehad?
tot en met de 1 jaar entingen hebben zo en zo alle katten entingen gehad.
sommige daarna ook nog, maar afgelopen 1,5 jaar en sommige langer is geen meer geent verder.
#767834
nee niets uit de testen, maar nu weer 2 ziek.
iedereen gehad nu behalve, ginny ( de zwakste kat  :-\ ) en lola de pers met de kittens...
maar die zit apart.

ik behandel ze dus en ze eten nu bijna geen brok meer, maar blik en cb...
#770066
Femke schreef: tjone is het één of ander hardnekkig virus wat rondgaat ofzo?
Gelukkig krabbelen ze weer op  ;)
geen idee, ik weet wel dat ramzi het dus heeft opgelopen, want die begon en komt buiten.
vanaf nu mogen ze alleen nog maar in de katten kennels. :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door