Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Mieuw
#733766
Wat een e*kel zeg!  >:(
Ik hoop maar dat iedere betrokkene (eventueel met terugwerkende kracht) aangifte doet.
Ik heb trouwens je printje ook bij Ranzijn zien hangen, da's wel een goeie plek want daar komen super veel mensen hun kattenvoer ed halen, dus heb je gelijk een groot bereik.

Ik vraag me ook altijd af in hoeverre de politie zoiets nou serieus neemt. Ik bedoel, jij en ik kunnen dit wel 'moord' vinden, maar de politie ziet dat natuurlijk niet zo en zal er dus ook wel niet zo mee omgaan. Zal eerder in het kader van 'vandalisme' of 'vernieling van eigendom' ofzo vallen...
Door *Inge*
#734071
kimh schreef: Na jimmi zijn er nog 3 katten vergiftigd terug gevonden. De dader gaat dus gewoon vrolijk verder en trekt zich niets aan van de media etc.

Klinkt hard, maar hoe meer aangiftes er komen hoe meer de politie eraan 'moet' doen. Ik wens geeneen kat dit lot, maar ik hoop dat, met die andere 3 katten, de politie er echt iets mee gaat doen...
Wat vreselijk...  :'(

Misschien is het zo'n mafketel die hierop "kickt", dat hij ongestoord z'n gang kan blijven gaan  :rant:

Ik HOOP vanuit het diepst van mijn hart dat alle mensen met een vergiftigde kat aangifte doen en dat ze die kerel kunnen oppakken!

Barfplaats wordt gesponsord door