Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door kimh
#720739
Heb nog steeds niets nieuws te melden.

Heb Jimmi vandaag opgehaald van de Autopsie (zou eigenlijk gisteren, maar kon niet door omstandigheden).
Door van de Berner beren...
#720854
Wat een in en in triest verhaal... wat verschrikkelijk om je dierbare op zo'n manier te moeten verliezen...
Inderdaad de nachtmerrie van elke katten en hondenliefhebber !!!

Ik wens je veel sterkte... en kracht... bij je te voeren strijd...
Door Sorcha
#721537
Dit is inderdaad de nachtmerrie van honden en katten eigenaren  :'(.
Ik wil je heel veel sterkte wensen, het allerbeste!!!!
Door kimh
#722937
Gisteren op Omroep Flevoland geweest...
Vandaag stonden we in de Telegraaf...
Vanavond zijn we op 4 in het land te zien...
Zondag komt SBS6 langs voor een opname...

Aandacht genoeg... Nu de moordenaar nog pakken...
Door *Inge*
#723171
Ik hoop ook dat ze die moordenaar vatten  >:(
Want misschien houdt hij zich nu een tijdje koest, maar begint hij uiteindelijk weer opnieuw  :'(
Door Mieuw
#723200
kimh schreef: Gisteren op Omroep Flevoland geweest...
Vandaag stonden we in de Telegraaf...
Vanavond zijn we op 4 in het land te zien...
Zondag komt SBS6 langs voor een opname...

Aandacht genoeg... Nu de moordenaar nog pakken...
Ik wou net zeggen, ik hoorde tijdens de reclame dat het vanavond bij Vier in het Land komt. Ik ga zeker kijken.
Ik hoop maar dat er genoeg aanwijzingen en bewijs is om de dader te pakken.

Al iets bekend over de autopsie? Welk soort gif er is gebruikt ofzo?
Door kimh
#728992
Onderzoeksrapport is binnen..! Kan er nog niets over vertellen ivm politieonderzoek, maar we weten nu wat het is!!!

Hopen dat dit ons een stap dichter bij de dader brengt..! Tot nu toe blijft deze persoon omhuld door mysterie... Zullen we het ooit weten???

Iedereen nogmaals bedankt voor de steun...
Door Mieuw
#732550
Beetje late reactie, maar beter laat als nooit  ::)

In elk geval ben ik blij dat je het onderzoeksrapport binnen hebt.
Ik begrijp dat je er niet te veel over kan zeggen, maar ik hoop dat er voldoende informatie in staat waarmee de politie verder kan. Aan de andere kant lijkt het me verschrikkelijk om exact te weten wat het geweest is wat jullie Jimmi fataal is geworden (ik bedoel in het kader van dat je niet meer normaal door een winkel kan lopen zonder 'dat produkt' te zien staan en er aan te denken, of het gevoel hoe in en in slecht iemand moet zijn om 'dat produkt' te gebruiken, etc.).
In elk geval ben je nu wel weer een stapje dichter bij het afronden van dit proces. Ik blijf hopen de ze de dader pakken.

Even een andere vraag, heb je toevallig nog opgevangen of er ná Jimmi nog andere katten het slachtoffer zijn geworden of heeft de dader zich koest gehouden na alle (media) aandacht?
#732620
Ach wat vreselijk van jouw lieve Jimmi. Veel sterkte met het verlies. Hopelijk krijgen ze de dader te pakken. Echt te afschuwelijk voor woorden dat er mensen zijn die iets wat jou zo lief is, op zo'n afschuwelijke en pijnlijke wijze te ontnemen. Jouw katje vergiftigd, vorige week een hond dood geschopt.......ik word er zo triest van. Het hebben van een huisdier wordt op deze wijze steeds minder leuk.
Door kimh
#733752
Na jimmi zijn er nog 3 katten vergiftigd terug gevonden. De dader gaat dus gewoon vrolijk verder en trekt zich niets aan van de media etc.

Klinkt hard, maar hoe meer aangiftes er komen hoe meer de politie eraan 'moet' doen. Ik wens geeneen kat dit lot, maar ik hoop dat, met die andere 3 katten, de politie er echt iets mee gaat doen...
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door