Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door ingeastrid
#704700
Hallo,
ik heb een probleem...onze Jovi heeft nietproblemen en krijgt daarvoor fortekor, ipaketine en 4 of 5 keer per dag 3 druppels solidago. Dat gaat goed, hij is weer bijna zijn oude zelf, speelt weer en komt weer graag buiten.
Afgelopen zondag waren we weg en heeft hij zijn solidago maar 3 keer gehad en dat was te zien, weer grote pupillen en hij wilde zich wederom verstoppen...zoveel scheelt dat dus kennelijk.
Hoe moet dat nou in de vakantie? Ik kan moeilijk 5 keer per dag de buren laten komen...is een hogere dosering een idee?
Zijn er andere pijnstillers die de functie van de solidago tijdelijk kunnen overnemen?
Iemand een briljant idee??
Inge
Door Lizzy
#707986
Zijn er andere middelen ipv Solidag? Nee, in mijn ogen niet.

Kan je buurvrouw wel 3 keer per dag de druppels geven maar dan in een hogere dosering?
Gebruikersavatar
Door ingeastrid
#708043
Hoi,
het probleem is dat de meeste buren kinderen hebben net als wij en dus op dezelfde tijd weg zijn. De buren die geen kinderen hebben hebben we dan ook meteen bijna geen contact mee haha...
Ik heb al bedacht dat ze maar twee x per dag moeten komen en dan het in zijn eten doen en in een bakje water op zijn slaapplek, dan krijgt hij toch verdeeld 4 doseringen hoop ik.
Het is en blijft puzzelen. Ik heb ook besloten dat ik bij xenos een bult plastic bakjes ga halen en het eten per portie erin doe, dat lijkt me lekker makkelijk voor de oppas.
Dank voor je reactie Lizzy...
:-)
Inge
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door