Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Paul_Barte
#68023
De uitslag van het 2e bloedonderzoek was eigenlijk ook goed al was het percentage witte bloedlichaampjes heel iets verhoogt. (misschien toch ergens en onsteking) maar beslist niet iets om je druk over te maken.
De kat heeft nu een flesje laxeermiddel maar poept nog steeds niet dun en het is nog steeds oranje van de vorige kuur.
Maandag moet begonnen worden met de wormenkuur.
Drinken doet ie inmidels wel zelf en het eten gaat redelijk alleen geen versvlees :-((
De kat maakt beslist geen zieke indruk maar er is ook nog steeds niets vreemds uitgekomen.
Afwachten maar weer.......
Door Paul_Barte
#69665
Eindelijk is het katertje zijn darmpjes flink aan het doorspoelen.....resultaat van vandaag was 1 takje, 1 sliert stro en wat haren........
Dit is nog maar het begin denk ik. We wachten af ;)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#69669
Paul_Barte schreef: Eindelijk is het katertje zijn darmpjes flink aan het doorspoelen.....resultaat van vandaag was 1 takje, 1 sliert stro en wat haren........
Dit is nog maar het begin denk ik. We wachten af ;)
Aha,dus inplaats van een kat is het een kliko op pootjes :o Dat kan nog wat worden :-\
Gebruikersavatar
Door chooky
#69671
Paul_Barte schreef: Eindelijk is het katertje zijn darmpjes flink aan het doorspoelen.....resultaat van vandaag was 1 takje, 1 sliert stro en wat haren........
Dit is nog maar het begin denk ik. We wachten af ;)
Hoera!!!
Zou dat die lange sliert zijn geweest?
Zet 'm op poessie!!!!!!! :D :D ;D ;D :D :D
Door jeanne
#69720
goh, ik lees dit hele verhaal nu pas!
Hopelijk was dit alles de boosdoener, maar misschien komt er nog wel meer uit dat gaatje!
Is het katje bij jullie in huis nu?
Door Paul_Barte
#69745
Denk niet dat het probleem nu verholpen is maar het begin is er :D
Zelf zitten we te denken aan een draadje van een slinger uit de kerstboom (die vakkundig was gesloopt).
Het poesje is gewoon thuis samen met de andere 3 katten en is op het moment speels en eet en drinkt weer. Het flesje laxeer moet worden opgemaakt en daarna een wormenkuurtje........afwachten dus.
Gisteravond hebben ze een lavalamp om zeep geholpen. Eigenlijk krijg ik het idee dat ze langzaam maar zeker het complete huis aan het slopen zijn :-\
Geef mij maar honden ;D ;D
Laatst gewijzigd door Paul_Barte op di 23 mar 2004, 00:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door chooky
#69778
Paul_Barte schreef: Denk niet dat het probleem nu verholpen is maar het begin is er :D
Zelf zitten we te denken aan een draadje van een slinger uit de kerstboom (die vakkundig was gesloopt).
Het poesje is gewoon thuis samen met de andere 3 katten en is op het moment speels en eet en drinkt weer. Het flesje laxeer moet worden opgemaakt en daarna een wormenkuurtje........afwachten dus.
Gisteravond hebben ze een lavalamp om zeep geholpen. Eigenlijk krijg ik het idee dat ze langzaam maar zeker het complete huis aan het slopen zij :-\
Geef mij maar honden ;D ;D
Ach, die kunnen er ook wat van hoor Paul,
Chooky heeft een stuk of zes kussens vakkundig gesloopt, een ontelbaar aantal kranten, ook brieven (jammergenoeg geen blauwe ;D) versnippert, afstandsbediening naar z'n grootje geholpen en een complete deurplint opgegeten.
Gelukkig hebben we die fase onderhand gehad.
De katten slopen vooral planten (Bambi heeft als hobby de cactussen van vriendlief te slopen. De grotere vreet ze aan, de kleinere geeft ze net zolang kopjes tegen tot ze uit de aarde geduwt zijn, dan duwt ze hem de pot uit >:() en het serviesgoed als ze over het aanrecht lopen terwijl we nog niet hebben afgewasssen ::) >:( ;D
Maar vriendlief hier heeft de lavalamp gesloopt ;D ;D ;D
Door Paul_Barte
#72254
Hoi Titia,
Alles lijkt weer normaal te gaan. Het katje drinkt, plast, poept en speelt en eigenlijk is er niets meer uitgekomen.
De wormenkuur moet vandaag worden gestart geloof ik en dat is het weer ff afwachten maar ik vind het hele verhaal wel vreemd.
Het beestje was verschrikkelijk ziek en nu lijkt er niets meer aan de hand??? Ook moet er nog een foto gemaakt worden.
Door Mayka
#72259
Idd, vreemd verhaal. Willen ze een foto maken om te kijken of die 'sliert' uit zijn darmen is?
Ik kan het me ook bijna niet voorstellen dat een kat zo vreselijk beroerd is van wat haren, stro en een takje in zijn darmen, hij was toch niet verstopt en had diarree?

Maar ja, als hij weer gewoon eet, drinkt, speelt en poept, kan het niet een virusje geweest zijn? Ben ook maar een leek maar het lijkt nu op een storm in een glas water ???
Door Paul_Barte
#72309
Wel een duur stormpje tot nu toe :-\

Kan het zelf ook niet helemaal volgen maar 'hij doet het weer'.......da's het voornaamste.

Ze willen inderdaad kijken of ze nog iets vreemds kunnen zien in de binnenkant na de wormenkuur.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door