Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door sylvia
#65847
lekker kort schreef: Hoi Mayka,

Hoe oud is je kat?

groeten Lekker kort.
lekker kort ,hoe grappig je inlognaam ook is,heb je ook een gewone naam?
Door lekker kort
#65978
Hoi Sylvia,

Ja die heb ik inderdaad, maar daar heb ik een beetje een hekel aan, ik heb wel een bijnaam en dat is Fritz.

groeten lekker Kort.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#65991
lekker kort schreef: Hoi Sylvia,

Ja die heb ik inderdaad, maar daar heb ik een beetje een hekel aan, ik heb wel een bijnaam en dat is Fritz.

groeten lekker Kort.
okee ik vind lekker kort een beetje rare naam om tegen aan te praten,dus heb ik nu fritz ;D
Door Mayka
#66078
lekker kort schreef: Hoi Mayka,

Hoe oud is je kat?

groeten Lekker kort.
Sylvester is een gecastreerde kater van 5,5 jaar jong. Hoezo???
Door lekker kort
#66086
Hoi Mayka,

Inderdaad nog jong bij oudere katers met blaasproblemen in het verleden vind je altijd nog wel sporen één van mijn helaas veels te vroeg overleden katers had nergens meer last van maar altijd waren er sporen te vinden in de urine en die barfte altijd vers van de straat, vooral verse rat vond hij een delicatesse, daar liet hij zijn runderhart zelfs voor staan.

groeten Fritz
Door Mayka
#66103
sylvia schreef:
Je bedoelt Titia ;D
Zo te zien gaat het heel goed met hem. Hij wordt steeds fitter, loopt de andere katten te pesten en Mayka uit te dagen tot spelen. Ook is zijn vacht veel zachter geworden. Ik geef hem elke dag een beetje zilverwater door zijn voer (helaas nog steeds Cb met blik) en een halve vitamine C+Cranberrie combi tablet.
Morgen kan ik bij de da teststaafjes voor ph en leuko's ophalen zodat ik dan kan zien hoe het er mee staat.

Afbeelding
Ben niet gek, ben Sylvester ;D
Door Mayka
#66116
lekker kort schreef: Hoi Mayka,

Inderdaad nog jong bij oudere katers met blaasproblemen in het verleden vind je altijd nog wel sporen één van mijn helaas veels te vroeg overleden katers had nergens meer last van maar altijd waren er sporen te vinden in de urine en die barfte altijd vers van de straat, vooral verse rat vond hij een delicatesse, daar liet hij zijn runderhart zelfs voor staan.

groeten Fritz
Hoi Fritz,
zoiets zei de da ook al, dat als er eenmaal een flinke ontsteking geweest is, er nog jaren sporen van te vinden kunnen zijn.
Sylvester barft ook aardig, vooral kleine muisjes zijn favoriet. Zou je niet zeggen als je zijn atletisch gebouwd ( ;D) lichaam ziet (nogal dik en lomp) dat hij uberhaupt in staat is ze te vangen!
Snap dus eigenlijk ook niet waarom hij geen kvv wil eten?? (en eendagskuikens en hart en lever en zelfs voor soepvlees haalt hij zijn neus op) :P
Gebruikersavatar
Door sylvia
#66125
Er is een duidelijk verschil tussen vlees wat nog doodgemaakt moet worden en vlees dat dood wordt aangeboden.Bunny hier (mijn oude zwart witte amerikaan) zal beslist geen dode muizen eten,terwijl als ze em zelf kan vangen het DE delicatesse van de week is.
Dus ik denk dat je een zelfgevangen muis niet kan vergelijken met een bakje KVV.
missschien moet je ht kvv aantrekkelijk laten bewegen ;D ;D ;D
Door Mayka
#66129
Zie je me al lopen door de kamer, bakje kvv, touwtje eraan en maar blijven bewegen .............. ;D ;D ;D

Mijn buren verklaren me toch al voor gek dat ik zoveel energie steek in mijn huisdieren dus dan kan dit er ook nog wel bij! ;D ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#66131
Mayka schreef: Zie je me al lopen door de kamer, bakje kvv, touwtje eraan en maar blijven bewegen .............. ;D ;D ;D

Mijn buren verklaren me toch al voor gek dat ik zoveel energie steek in mijn huisdieren dus dan kan dit er ook nog wel bij! ;D ;D
Ik zie het ook al voor me ;D ;D ;D
maar er is hier iemand op het forum die trouw iedere dag kattenbrokjes heeft staan breken en ze aan elkaar gelijmd met versvoer om zo haar kat vlees te leren eten.
Dus........... ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#66165
;D bij ons leek het er een keer op dat wij drugs op de tafel in pakketjes aan het maken waren. De AB-pillen van Bas waren te goor en hij wilde ze echt niet meer eten, waar we ze ook in verstopten (hij heeft wekenlang geweigerd om banaan te eten daarna). Dus... pillen tussen twee lepels geplet, ik had nog capsules liggen met een homeopathis goedje, die capsules allemaal leeggemaakt, en toen de verpulverde AB-pillen op een papiertje (die scherp gevouwen was) en dat dan weer die capsules in............

Ik kan je vertellen.... als er toen iemand binnen was gestapt had ie acuut de politie gebeld..... het zag er echt niet uit ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door