Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door ine
#69805
lekker kort schreef: word het niet tijd voor een barf horror foto topic?

heb net al een leuke foto zien staan ;D ;D

groeten Fritz. 8)
Ééntje maar :-\ ??? :o
Soms zal het voor nieuwkomers hier even slikken zijn! ::)
Door lekker kort
#69808
Ine schreef:
Ééntje maar :-\ ??? :o
Soms zal het voor nieuwkomers hier even slikken zijn! ::)
Hoi Ine,

Ik schrik niet zo gauw heb jaren van alles gesneden in mijn winkel tijd, en heel veel nieuwe collega's na de lunch niet meer terug zien komen ;D ;D

Groeten Fritz
Door ine
#69810
lekker kort schreef:
Hoi Ine,

Ik schrik niet zo gauw heb jaren van alles gesneden in mijn winkel tijd, en heel veel nieuwe collega's na de lunch niet meer terug zien komen ;D ;D

Groeten Fritz
Voor jou was ik ook zeker niet bang! ;D
En ach, ook ik heb al heel wat gesneden en ook gegeten! ;) :-X ;D ;D
Door Mayka
#69818
Lizzy schreef: Het is totaal off topic (sorry Syl :-[) maar Mayka, die foto in jouw onderschrift van kat + kip is werkelijk GOUD WAARD en ontzettend grappig ;D
Ik ben ook ontzettend blij met mijn digi!!! Heb hem ook (bijna) altijd bij de hand. ;D
Door Mayka
#69819
Ine schreef:
Ééntje maar :-\ ??? :o
Soms zal het voor nieuwkomers hier even slikken zijn! ::)
Zal ik de foto weghalen? Hij is wel erg smerig, scroll er zelf ook zo snel mogelijk overheen ;D.
Door lekker kort
#69826
Mayka schreef:

Zal ik de foto weghalen? Hij is wel erg smerig, scroll er zelf ook zo snel mogelijk overheen ;D.
Nee natuurlijk niet ik vind het wel grappig, het leek me juist leuk om de foto's te bundelen in een aparte topic, lekker griezelen, zoiets van het BARF GRIEZELHOEKJE bezichtiging van de foto's geschied voor eigen risico.

Groeten Fritz ::)
Door Mayka
#74445
De huidige stand van zaken: Vanochtend weer urine opgevangen van Sylvester en.......................
de ph is van 6 naar 5-6 gegaan!

De ééndagskuikens worden nu gelukkig helemaal opgegeten en ik hoef ze niet meer te 'besnijden' ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#74466
Mayka schreef: De huidige stand van zaken: Vanochtend weer urine opgevangen van Sylvester en.......................
de ph is van 6 naar 5-6 gegaan!

De ééndagskuikens worden nu gelukkig helemaal opgegeten en ik hoef ze niet meer te 'besnijden' ;D
Wat is de gewenste ph waarde die je wilt hebben (ik heb nog nooit een kat met blaasgruis gehad dus ik heb geen idee )

De ééndagskuikens worden nu herkent ;D Kleintje hier had bij papa uit de winkel vandaan een paaskuiken meegenomen (een neppert) nu zag boris em ineens en die besprong em en wilde em ook even verorberen,die kwam er bekaaid vanaf ;D ;D Kleintje moest alleen huilen want haar kuiken was veranderd in een onherkenbaar geel vies gevalletje :-\ ;D ;D ;D (papa neemt vanavond een nieuwe mee ;)
Door Mayka
#74553
sylvia schreef:

Wat is de gewenste ph waarde die je wilt hebben (ik heb nog nooit een kat met blaasgruis gehad dus ik heb geen idee )

De ééndagskuikens worden nu herkent ;D Kleintje hier had bij papa uit de winkel vandaan een paaskuiken meegenomen (een neppert) nu zag boris em ineens en die besprong em en wilde em ook even verorberen,die kwam er bekaaid vanaf ;D ;D Kleintje moest alleen huilen want haar kuiken was veranderd in een onherkenbaar geel vies gevalletje :-\ ;D ;D ;D (papa neemt vanavond een nieuwe mee ;)
Volgens de bijsluiter is, voor mensen, 5-6 normaal. Denk dat dat voor katten ook zo is. ???

Wel sneu voor kleintje (en Boris ;D), heeft ze al een nieuwe gehad van pappa?
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door