Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door avalon
#66132
Ivonne schreef: THANKS, nee, ondanks het goede sfeertje gaat het niet in de koude kleren zitten, daar komt ook nog bij dat mijn contract niet verlengd wordt dus het feest is compleet.

En dat juist op dat moment Moby ziek moest worden en Bas nog een keer het virus op moest pikken..... :o

Maar goed, de beestenboel gaat met mij mee want Robert is veel te vaak weg voor zijn werk en ik zou niet zonder ze kunnen ;D
jee Ivonne, het zit je ff niet me zeg. Ik hoop voor je dat het nieuwe begin beter wordt. Alles nieuw, alles anders, en dan nog zieke beessies. Nou ik ga voor je duimen meid, dat de beesies maar snel weer beter zijn en jij weer mooie vooruitzichten in het verschiet krijgt. Gewoon een lekker nieuw huisje, boompje gezond beestje, leuke baan.
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#66159
Iedereen bedankt voor de lieve woorden en de "harten" onder de riem....... :-*
Door Truus
#66169
Goh Ivonne..wat een veranderingen allemaal in je leven.
Ik wens je ongelooflijk veel sterkte en duim voor je, dat het allemaal weer goed zal komen met jou en de beessiesl
Grts Truus.
Door Jolly
#66232
Ivonne schreef: THANKS, nee, ondanks het goede sfeertje gaat het niet in de koude kleren zitten, daar komt ook nog bij dat mijn contract niet verlengd wordt dus het feest is compleet.

En dat juist op dat moment Moby ziek moest worden en Bas nog een keer het virus op moest pikken..... :o

Maar goed, de beestenboel gaat met mij mee want Robert is veel te vaak weg voor zijn werk en ik zou niet zonder ze kunnen ;D
jeetje Ivonne, heel veel sterkte, wat een stap zeg die je gaat nemen. Mijn petje af voor je. Dikke :-*
Door Mayka
#66263
Ivonne schreef: Dat ruilen is lief van je Ine maar .......ik ga terug naar Twente en Robert gaat ergens naar de kust............. want we hebben na bijna 16 jaar besloten dat het beter is om niet samen verder te gaan. Ik moet zeggen dat we ons er allebei erg opgelucht onder voelen en de tijd zal moeten uitwijzen of dit idd beter voor ons is. We blijven net zolang hier samen wonen totdat het huis verkocht is en we beiden een goede andere plek gevonden hebben.
Wist er even niets op te zeggen, vandaar deze late reactie. Vind het erg rot voor je, al is het dan een weloverwogen en bewuste beslissing, je laat toch een periode van 16 jaar achter je waarin je lief en leed gedeeld hebt. Veel sterkte ermee en succes met het verkopen van jullie huis en je zoektocht naar een nieuw stekkie voor jou en de dieren!
(Twente is leuk ;D)
Door Helen
#66435
Ivonne, wat een moeilijke en moedige stap. Veel geluk en succes toegewens.

groetjes Helen
Door geer
#66437
Jemig Ivonne, dit moet een ongelovelijk rare, moeilijke tijd voor je zijn.... Ook namens mij heel veel sterkte gewenst de komende tijd! :-*
Gebruikersavatar
Door chooky
#66507
Jeetje Ivonne, wat een nieuws zeg! Ik ben er gewoon een beetje stil van. Ik ben nu bijna 9 jaar samen met mijn vriend en kan me echt niet voorstellen dat dat ooit over zou zijn. In ieder geval wel wat fijner dat het in goed overleg gaat, maar het is nogal wat. Hopelijk vinden jullie allebei een fijne plek waar je weer opnieuw kunt beginnen en zullen je dieren je tot steun zijn, voel je je niet zo alleen. :-* :-* :-*
Eva
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door