Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door jeanne
#508454
tieneke schreef: ;D ;Djij bent gemeen ;D ;D
ach, even profiteren van de situatie, normaal heb ik dan zijn nageltjes in mijn armen hangen als ik die scherpe puntjes eraf wil knippen.
Nu liet ie alles gestaag toe, keek me wel aan zo van, jaja, nu durf je wel hè?
Hij heeft niet meer gespuugt en eventjes rondgelopen, gezwabberd meer. Ik heb hem lekker toegestopt en hij slaapt alweer.
Door tieneke
#508579
[quote="jeanne"]
ach, even profiteren van de situatie, normaal heb ik dan zijn nageltjes in mijn armen hangen als ik die scherpe puntjes eraf wil knippen.
Nu liet ie alles gestaag toe, keek me wel aan zo van, jaja, nu durf je wel hè?
Hij heeft niet meer gespuugt en eventjes rondgelopen, gezwabberd meer. Ik heb hem lekker toegestopt en hij slaapt alweer.
[/quote]
Dus hij knapt al aardig op,morgen is hij weer de oude Sjonnie :D
Door jeanne
#508642
hij staat al op het aanrecht het lege kommetje uit te likken waar eitjes in zijn geklutst. hij is nog wel een beetje stilletjes. bes heeft hem heel voorzichtig afgelikt, ze ging telkens bij de trap staan piepen want ze wist donders goed dat sjonnie boven was.
kump allemol goe ;)
Door roefus
#508768
[quote="jeanne"]
hij staat al op het aanrecht het lege kommetje uit te likken waar eitjes in zijn geklutst. hij is nog wel een beetje stilletjes. bes heeft hem heel voorzichtig afgelikt, ze ging telkens bij de trap staan piepen want ze wist donders goed dat sjonnie boven was.
kump allemol goe ;)
[/quote]

;D ;D ;D kump allemol goe....

als je dit berichtje leest.....dan zit-ie denk ik weer op het toetsenbord........ :D :D :D
Door Maris
#508863
Nou zijn eetlust heeft ie alweer terug zo te lezen, en dat stilletjes wacht maar totdat de narcose heelmaal uitgewerkt is. ;D ;D ;D Geef hem maar een dikke knuffel :-*
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#508914
[quote="Maris"]
hij mist 2 deeltjes :-X :-X :-X ;D ;D ;D
[/quote]

ach da's minder erg dan bij de mijne; die mist drie deeltjes ;D ;D

Nou, Jeane nou maar hopen dat dit "de truc" was.
Door roefus
#508983
Nou ja, Jeanne.......dit is gemeen.
Je onthoudt ons alle informatie :( :( :(
HOE IS HET NU MET SJONNIE ???????????? ::)
Door jeanne
#509099
[quote="roefus"]
Nou ja, Jeanne.......dit is gemeen.
Je onthoudt ons alle informatie :( :( :(
HOE IS HET NU MET SJONNIE ???????????? ::)
[/quote]uh goed hoor,
ik lig al 2 dagen op de bank en in bed, ik denk dat ik de griep heb >:(
sjonnie is weer sjonnie
zijn balletjes (of waar ze dan ook horen te zitten) zijn wel een beetje kaal???? zou ie hebben zitten likken???
mijn man heeft hem gebracht en gehaald omdat ik ziekjes ben en die heeft natuurlijk niks gevraagd. :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door