Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Mevroi Kruim
#490856
Dat klinkt heel erg naar voor Dr Bibber :'(
Ik denk dat je gelijk hebt dat de beslissing nu snel moet vallen, en ik wens je er heel veel sterkte mee *knuffel*
Gebruikersavatar
Door JolandaB
#490931
De beslissing is gevallen, we hebben Bibber vanmiddag om 17.00 thuis in laten slapen.
De aanvalletjes kwamen steeds vaker en z'n buik zat ook vol vocht hij kon het dus niet meer kwijt en het zou niet lang duren voor hij het daardoor benauwd zou krijgen.
Bibber had buiten zijn nierprobleem ook een probleem met de hersenen ( daarom was hij waarschijnlijk meer hond dan kat :) ) en die hersenen konden dat gif niet aan.

Vanavond brengen we hem naar het crematorium waar hij morgen gecremeerd zal worden.

Ondanks het enorme verdriet ben ik wel opgelucht dat ik de knoop doorgehakt heb zodat Bibber de rust heeft die hij verdiend.

Jolanda
Door Borke
#491011
Wat een mooie en wijze beslissing Jolanda, vooral ook omdat hij lekker thuis kon blijven!

Ik weet hoe dit voelt, maar ik weet ook dat het goed is, net zoals jij dat weet ;)
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#491530
de enige juiste beslissing hoe verdrietig dan ook; je hebt het geprobeerd maar als een lijfje niet meer mee kan dan houdt het op. Gelukkig kunnen wij die keuze voor onze huisdieren maken om erger te voorkomen....
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door