Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door tieneke
#474113
Gisteren was het katje weer ziekjes :-\
Wilde niet eten en weinig drinken heb hem weer binnengehaald en toch wat te drinken naar binnen gekregen.
Wilde geen rundvlees,geen rundergehakt(van onszelf)geen konijnlever helemaal niets!
Ik had een vaag vermoeden dat de worminfectie weer bezig was maar wist dit niet zeker.
Heb hem maar meteen een klein wormtabletje gegeven wat voor volgende week bestemd was.
Heb hem gisteravond laat maar terug naar de stal gedaan omdat hij nogal miauwde,met gemengde gevoelens deed ik vanmorgen de tussendeur naar de katjes open....ik riep poe...poe...en daar kwamen er 4.
Na verder roepen kwamen er nog 2 waaronder mijn kleine tijgertje :D
Ik zette het bakje met eten neer en ze vielen aan als hongerige wolfjes...ok de kleine vrat weer als een dijker...pffff gelukkig!!!!
De laatste week is hij el wat dikker geworden,dus dat is een goed teken.
Tussendoor krijgt hij extra hapjes.
Moet ik de wormbehandeling nu nog eens herhalen bij hem?
Door tieneke
#475104
Hij vreet nu werkelijk als een volwassen reiger!
Ik geef hem nog steeds extra lekkere hapjes tusendoor omdat ie nog steeds niet al te dik is.
We noemen hem dan ook magere Hein ::) ::) ;D ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#475245
tieneke schreef: Hij vreet nu werkelijk als een volwassen reiger!
Ik geef hem nog steeds extra lekkere hapjes tusendoor omdat ie nog steeds niet al te dik is.
We noemen hem dan ook magere Hein ::) ::) ;D ;D
Maar eeehhh die is dood :o
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door