Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Hitam
#421614
Gelukkig. Ja, het herstelvermogen van katten is ongelooflijk!
Als er straks weer haren opgroeien zie je er niets meer van.
Geef haar maar een dikke knuffel!
Door Femke
#421877
jeempie ik sta er versteld van, dat het zo goed gaat met haar!!


Geef haar maar een dikke zoen van mij :-* :-*
Laatst gewijzigd door Femke op ma 14 nov 2005, 09:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door conleeuw
#430228
Ik was toch even benieuwd hoe het nu met Kruimel ging? Is ze al goed hersteld? Beweegt ze zich goed voort? 't was natuurlijk een hele ingreep, ik kan me zo voorstellen dat het even duurt eer het weer helemaal 100% gaat.
Door Mevroi Kruim
#430336
Hoi, Kruimel zegt bedankt voor de belangstelling :D :-*
Het gaat super met de kleine dame! Alsof ze nooit anders gedaan heeft dan op 3 poten rondhopsen, de wond geneest prachtig, je ziet er al haast niks meer van en het haar groeit er alweer dus over een tijdje zie je er niks meer van. Ze heeft ook na de operatie geen enkel teken van pijn of ongemak gegeven, het was gewoon direct weer goed. Ook geen ontsteking, ik had nog wel een ab-kuur meegekregen en heb die braaf gevoerd maar eigenlijk was het volgens mij niet eens nodig.
De dierenartsen waren allebei echt oprecht blij dat het zo goed ging met haar, dat vond ik wel aardig van ze. We zijn nog een keer terug geweest voor controle en dat was dat, maar degene die geopereerd had zei nog wel dat hij graag wilde horen hoe het verder ging dus dat hebben we nog even laten weten.
En een cursusje barf magtie ook wel hebben, hij had er nog nooit van gehoord en was stomverbaasd dat mijn katten en honden dat eten, en vooral dat dat kenneljk zo goed helpt tegen blaasgruis :-X :-X
Achja .... hopelijk gaat hij er eens over nadenken. Zodra er een folder is van de Stichting Rauw ga ik gelijk ene hele stapel langsbrengen ;D ;D
Door conleeuw
#430340
Het is wel erg goed om te horen dat het weer als van ouds gaat met kruimel. Ik ben echt blij voor jou, want het is zo zielig als ze ziekies zijn. Maar dat had jij al ervaren met haar pootje voor de amputatie.
Ja de begrip Barf, is natuurlijk niet alom bekend, maar rauw voer weet hij toch wel wat het is, al is het alleen dat hij ertegen of ervoor ben ;D
Ja een mooie folder is mischien niet mis.
;)
Door zurca
#430412
Wat zijn katten toch sterk he?! En zo'n enorm aanpassingsvermogen...
Heel fijn om te lezen dat Kruimel het zo goed maakt, een dikke knuffel voor haar :-*
Door Ine
#430632
Wat heerlijk, dat die kleine Kruimel het zo goed doet op 3 poten!
Idd, katten passen zich erg makkelijk aan.
Geef haar maar een knuffel van mij! :-*
Door Doedels
#431411
Jeetje Kruimel, ik lees het hele verhaal nu pas. Wat een toestand. Jammer dat ze een pootje moet missen. Gelukkig is het goed afgelopen. Gaat het nog steeds goed?
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door