Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Marissie
#396041
Wie o wie kan mij vertellen, of er in de buurt van Nijverdal (oosten van het land) een holistisch werkende dierenarts is. Heb heel internet afgezocht, maar vind alleen maar dhr Abma in Vriezenveen. Er staat helaas geen dierenarts in het rijtje in de ander topic, vandaar mijn vraag hier nog even.
Door Marissie
#396054
Maar wil het zeggen, dat een homeopatisch werkende dierenarts ook holistisch werkt? Het gaat me er ook om, dat er niet alleen naar de klacht gekeken wordt, maar ook meer naar het hele dier zelf.
Door Marissie
#396309
Oei, anderhalf uur rijden is toch wel een poosje. Heb de site bekeken, ziet er mooi uit, maar bij een acuut iets is zo'n eind weg niet echt practisch vind ik.
Heb na veel google-en ook nog een homeopatische dierenarts in Almelo gevonden, mevr. van Tilburg. Kent iemand deze dierenarts misschien?
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#397526
Ik woon in Vriezenveen, maar ik zou zelf niet naar Abma gaan.
Met Annelies van Tilburg heb ik zelf een aantal jaar geleden erg goede ervaringen mee gehad. Zij werkt homepathisch, maar is geen hollistisch dierenarts, voor zover ik weet.
Ik vraag me trouwens af of ze nog als da werkt, ze is een eental jaren terug gestopt bij de kliniek waar ze toen werkte.
Door Robian
#401163
mb schreef: Ik woon in Vriezenveen, maar ik zou zelf niet naar Abma gaan.
Met Annelies van Tilburg heb ik zelf een aantal jaar geleden erg goede ervaringen mee gehad. Zij werkt homepathisch, maar is geen hollistisch dierenarts, voor zover ik weet.
Ik vraag me trouwens af of ze nog als da werkt, ze is een eental jaren terug gestopt bij de kliniek waar ze toen werkte.
Annelies van Tilburg is niet meer aktief. Ik heb dat verleden jaar nog nagevraagd.
En ik zou inderdaad Abma niet aanraden. Ik ben er met een kat naartoe geweest en ik vond het niets.

Groetjes,
Sylvia
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door