Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door - pien -
#3343207
Hebben we het gedonder gehad met Poef die minder at, nu begint onze Streep echt maaltijden over te slaan. Of hij eet wel (gemengd met mousse) maar loopt weer weg terwijl het meeste van z'n portie nog in z'n bakje zit...
Hij gedraagt zich verder niet anders, is nog even klef als altijd, vind hem niet magerder worden.
Kan/moet ik hier iets aan doen?
Gebruikersavatar
Door koekje
#3343230
Kan aan het weer liggen hoor. Maar zodra je het niet vertrouwt, er andere dingen bij komen kijken (kots, pies, poep, gedrag), naar de dokter. Hoe oud is Streep? Je zou een deadline aan kunnen houden met aankijken. Hoe ouder Streep, hoe korter de deadline.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3343263
Zou idd wel aan de warmte kunnen liggen. Ik zou, tenzij je iets anders begint te merken, even afwachten hoe het volgende week gaat. Als het minder warm wordt.

Geef je het vlees fris? Want dat zou hij ook fijner kunnen vinden nu, dan kamertemp.
Door - pien -
#3343265
Too schreef:Kan Streep ergens in de buurt een snackadresje hebben?
De buurvrouw zegt wel 's dat Streep haar kat stalkt maar bij mijn weten piept hij daar niet naar binnen om eten te stelen maar ik zal het haar 's vragen.
koekje schreef:Kan aan het weer liggen hoor. Maar zodra je het niet vertrouwt, er andere dingen bij komen kijken (kots, pies, poep, gedrag), naar de dokter. Hoe oud is Streep? Je zou een deadline aan kunnen houden met aankijken. Hoe ouder Streep, hoe korter de deadline.
Hier eten ze juist in de zomer meer dan in de winter. Streep is uit m'n hoofd ongeveer 12 jaar...Ik hou het in de gaten.
Door - pien -
#3343266
pearlsofpassion schreef:Zou idd wel aan de warmte kunnen liggen. Ik zou, tenzij je iets anders begint te merken, even afwachten hoe het volgende week gaat. Als het minder warm wordt.

Geef je het vlees fris? Want dat zou hij ook fijner kunnen vinden nu, dan kamertemp.
Als ze 's morgens eten is het vlees 's nachts ontdooid, 's avonds komt het uit de koelkast, maar soms eet hij 's morgens met graagte, en soms 's avonds.
Door - pien -
#3345576
Inmiddels weet ik van de (directe) buurvrouw dat hij daar niks komt snacken maar hoe het met andere adresjes in de buurt zit weet ik natuurlijk niet...
De oude mix was op en de nieuwe eet hij beter, en Snoet ook, zelfs zonder mousse erdoor ::)
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door