Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door TTtje
#3332167
Ik heb voor mijn hond diatom gekocht, uit mestonderzoekkwam dat ze coccidieen ++ heeft. Nu is mijn vraag of ik dit ook aan mijn kat met nierproblemen veilig kan geven. En hoe vaak zal ik dit dan geven mbt wormen?
Ik wil graag wat ontlasting opsturen naar het woud maar je zal natuurlijk net zien dat ze nu alles buiten doet.

Ik hoop dat iemand hier antwoord op heeft!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Door Too
#3332180
TTtje schreef:Ik heb voor mijn hond diatom gekocht, uit mestonderzoekkwam dat ze coccidieen ++ heeft. Nu is mijn vraag of ik dit ook aan mijn kat met nierproblemen veilig kan geven. En hoe vaak zal ik dit dan geven mbt wormen?
Ik wil graag wat ontlasting opsturen naar het woud maar je zal natuurlijk net zien dat ze nu alles buiten doet.

Ik hoop dat iemand hier antwoord op heeft!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Van wat ik lees, oa bij het Woud, kunnen ze de besmetting niet op elkaar overdragen dus is behandeling van de kat dus helemaal nergens voor nodig
Gebruikersavatar
Door TTtje
#3332183
Ik bedoel meer dat ik de ontlasting niet kan verzamelen en het dan eventueel preventief zou kunnen doen, en aantal keer per jaar een ' kuurtje ' oid.
Maar is het schadelijk voor een kat met nierproblemen of kan ik dit zonder problemen geven?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3332205
TTtje schreef:Ik bedoel meer dat ik de ontlasting niet kan verzamelen en het dan eventueel preventief zou kunnen doen, en aantal keer per jaar een ' kuurtje ' oid.
Maar is het schadelijk voor een kat met nierproblemen of kan ik dit zonder problemen geven?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Net als met reguliere middelen bestaat ook hiermee de preventieve functie niet. Als ze wormen heeft, moet ze behandeld worden, als ze geen wormen heeft is alles wat je geeft overbodig.

Beantwoord je vraag niet, maar is uiteindelijk wel de kern. Ik zou haar dus even binnen houden tot je ontlasting hebt en dat laten onderzoeken.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door