Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door kluifje
#3325776
MillyMol schreef:Wat een narigheid. Ik hoop dat er iets aan te doen is.
Maar soms… is het leven niet weggelegd voor je huisdier. Ik ken de voorgeschiedenis niet, maar als ik het zo lees heeft jouw kitten meerdere aandoeningen die alles bij elkaar wel eens niet met het leven verenigbaar zouden kunnen zijn. Dan is laten gaan de beste optie, hoe triest ook.
Nee dat is niet zo.. ze ziet niets maar is heel levendig.. en speels en kan alles wat de andere katten ook kunnen ! ze is blind geboren en haar staartje is toen gebroken.. verrder heeft ze scheve pootjes maar niks ernstigs :) ze geniet juist van het leven haha die rent keihard de trrap op en af en speelt met de rest van de dieren
Gebruikersavatar
Door koekje
#3325794
Fijn dat ze aan de beterende hand lijkt.
Ik moet wel zeggen dat ik het in eerste instantie ook erg dramatisch (meer in de lijn van de post van Millymol) vond klinken.
Door kluifje
#3325836
koekje schreef:Fijn dat ze aan de beterende hand lijkt.
Ik moet wel zeggen dat ik het in eerste instantie ook erg dramatisch (meer in de lijn van de post van Millymol) vond klinken.
Dat is dan verkeerd overgekomen .. ze ziet niets maar weet altijd precies waar we zijn en komt dan op je afgestormd ! ook speelt ze vaak met de andere katten of verzint haar eigen spelletjes.. om een tafelpoot of bij de krabpaal :P nee hoor er is niks zieligs aan molly ! Ze rent, klimt. springt doet alles wat een andere kitten ook doet ;)
Door kluifje
#3325864
kleine update:

Molly heeft vandaag weer goed gegeten en gedronken tot nu toe en ook niet gebraakt of iets dus daar zijn we super blij mee :) ! ze heeft honger en ze beweegt ook weer,, loopt weer zelf de trap op en komt als je haar roept ! ze is nog niet helemaal de oude maar we hoeven ons tenminste niet meer zo'n zorgen te maken ;D
Door kluifje
#3325876
Too schreef:Fijn dat het zo veel beter met haar gaat!
ja gelukkig wel :P schrok alleen wel van die reacties over verenigbaar met leven .. ahha woow :O dan hebben jullie molly nog nooit gezien ! want daar is echt totaal geen sprake van xD ik plaats binnenkort wel wat leuke filmpjes en fotos
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3325881
Klopt, wij hebben molly niet gezien maar het klonk alsof ze van de gebreken aan elkaar hing op basis van de tekst ;)

Zoals jij nu haar levendigheid omschrijft klinkt het ook al heel anders gelukkig :)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3325915
Fijn dat ze zich beter voelt.
Waarschijnlijk iets haar slecht bevallen. Gelukkig is het maar dat... :)

Ik was nog niet zover als inslapen hoor.
Ik vraag me wel af wat de oorzaak is, maar blijkbaar zijn haar pootjes niet zo erg. En kan ze zich prima redden.

Ik kende iemand die een 'trilkitten' in leven heeft gehouden. Die worden normaal standaard ingeslapen. En dat is een mooie rooie kater geworden die zichzelf heel sterk en belangrijk vond en op zijn manier ook heel gelukkig was. :) Prachtige kat was het, vooral qua karakter.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door