Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door kira
#3324847
Onze kater Minoes had een dikke kaak dit bleek een grote tumor te zijn. Donderdag is hij onder zeil geweest maar het was te groot. Gisteren is hij drie uur onder zeil geweest en is zijn onderkaak op de hoektand en achterste kies na verwijderd en de gehele tumor. Hij krijgt nu even Hills ad (hele bek is gezwollen en de ad is soort gelei achtige derrie die hij kan likken).
Kan ik hem probiotica geven en vanaf wanneer en welke dossering?
Welke KVV is heel fijn ik wil hem zo snel mogelijk van dit stinkende spul hebben en voorlopig zit barfen er niet in misschien helemaal nooit meer. Ik geef pas weer KVV na toestemming arts (wond en bacterieen). Arts kent geen merken maar is niet anti (in de kliniek kreeg hij tot de operatie gewoon zijn kuikens en prooien).
Door Too
#3324853
Potverdorie dat was een flinke operatie, beterschap voir jullie meneer Minoes.

Van kvv weet ik heel weinig..volgens mij is haaksbarf best grof ( al kan het zijn dat ik daar alleen de hondenversies van gezien heb)
mijn dames vinden de cattery van tinlo erg lekker en dat is niet heel erg grof.
Volgens mij is carnibest ook best fijn
Zouden er van kattenkvv's ook kittenversies bestaan, dus gewoon grote-mensenvoer maar dan wat fijner gemalen..?
Gebruikersavatar
Door koekje
#3324868
Ojee het arme schaap!
Iig carnibest heeft een versie voor kitlens. Daar zou ik mee beginnen. Daarna is denk iedere versie voor kat wel geschikt, dat is volgens mij ook voor tandeloze katten te eten. Beterschap!
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door