Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door loesje2006
#3322959
Ik heb een vraagje over het geven van Tinlo Barf , ik ben een startende cattery en geef mijn kittens als ze 7 weken zijn de Tinlo Barf , tot nu toe altijd goed gegaan , nu heb ik een kitten van elf weken en ze zat het vlees te eten en begint ineens te hoesten en met haar pootjes in haar bekkie te gaan alsof er iets vast zat , omdat ze het bleef doen gelijk naar de dierenarts gegaan , die zag dat er een botsplintertje in de kele vats zat en dit moest onder een roesje verwijderd worden , de volgende dag moesten we terug en toen was het wondje waar de splinter zat al aan het onsteken , aan de antiobiotica en nu twee weken verder en nog klein wondje zichtbaar maar bijna weg .
Wie van jullie heeft ook zoiets meegemaakt , ik heb Tinlo Barf zelf benaderd maar die hadden nog nooit klachten gehad .
Ondertussen ben ik bijna 200 euro armer en durf de worsten nu niet meer te geven , graag zou ik jullie ervaringen horen
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3322988
Je hebt hetzelfde bericht in Katten en Barf geplaatst. Ik vind het daar best passen, dus zet ik er hier een slotje op.

Barfplaats wordt gesponsord door