Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Too
#3335302
Dat werkt dan toch wel heel snel, Anne .

Die stond idd nog op het lijstje, wilde haar eerst weer even 'mopper-vrij' hebben.
Het duurt best een tijdje voordat pijn en ongemak weer goed zichtbaar zijn
Door Anne in Zweden
#3335303
Too schreef:Dat werkt dan toch wel heel snel, Anne .

Die stond idd nog op het lijstje, wilde haar eerst weer even 'mopper-vrij' hebben.
Het duurt best een tijdje voordat pijn en ongemak weer goed zichtbaar zijn
In de meegeleverde folder stond bij Backmotion ook dat je na een dag of 5-7 al effect moet kunnen zien, maar ja, Max heeft die folder natuurlijk niet gelezen. :biggrin2: Bij Geria (krijgen de heren hier ook, tegen algemene ouderdomsklachten en ter ondersteuning van lever en nieren) duurt het veel langer voor je effect ziet, staat er. In ieder geval is het heel fijn om te merken dat het blijkbaar iets doet. Ik was van tevoren vrij sceptisch, maar Max zal niet voor niets zijn gestopt met piepen.
Door Too
#3349795
Nou... sinds een goeie maand de backmotion van de huisdierendokter en ik ben niet ontevreden, ze krijgt er nog een klein beetje novacam bij ( voor 1kg kat)

Snel en vlot opstaan gaat zonder gedoe en gemopper, ze kon nl echt vreselijk moeilijk doen ( met veel nagel, en gegrommel) als ze van je schoot af moest, het aanrecht op en af gaat zonder "oempff", ze is wat actiever, ligt geregeld in een hinderlaag en slaapt weer op de strijkplank. ...
O en niet onbelangrijk : eindje van de rug aaien mag, ze hoeft dan niet te staartzwaaien !
Door Too
#3349875
Pien het was dit bericht van Anne dat me over de streep trok
Anne in Zweden schreef:Of je kat het eet, weet ik niet, maar ik geef Max en Scotch sinds een paar dagen Chinese kruiden van huisdierendokter.nl. Het is nog veel te vroeg om conclusies te trekken, maar wat ons nu al opvalt is dat Max niet meer piept wanneer hij in zijn mand gaat liggen. De afgelopen maanden piepte hij flink, en soms zelfs hevig, terwijl hij een holletje maakte om in te gaan liggen. Draaien draaien draaien zonder te gaan liggen, en dat met luid gepiep. Sinds vijf dagen krijgt hij Backmotion (voor achterpoten en rug), en hij draait niet meer en hij piept niet meer. Gewoon: naar z'n mand, plof, liggen. Zelfs als dat het enige resultaat zal blijven, ben ik al happy.

Misschien is dat nog iets wat je kunt proberen? Voor katten en kleine honden zijn er kleine tabletten, die ook nog eens in vieren kunnen worden gebroken. Je kunt op de website van huisdierendokter.nl aangeven wat de klachten zijn, dan denken zij met je mee welke pillen je moet hebben.
Pilletjes worden geplet over spiervlees, met een theelepel chique mousse, in een likje yoghurt , in t binnenwerk van een kwartel gestrooid, door de kvv ..gaan zo naar binnen.

Voorlopig gaat t best lekker zo
Door - pien -
#3349887
Too schreef:Pien het was dit bericht van Anne dat me over de streep trok



Pilletjes worden geplet over spiervlees, met een theelepel chique mousse, in een likje yoghurt , in t binnenwerk van een kwartel gestrooid, door de kvv ..gaan zo naar binnen.

Voorlopig gaat t best lekker zo
Toen ik laatst kuukjes kocht omdat Poef móest eten zei iemand me dat die ook heul handig zijn om pilletjes in te verstoppen :yeah:
Ik heb zelf een minivijzeltje waarin Poef z'n kwart bloeddrukverlaagpilletje wordt gestampt en met wat mousse door z'n prakje wordt gemengd.
Zijn dat verschillende manieren om het binnen te krijgen bij poes of doe je het over het spiervlees, en dan met mousse en yoghurt in een kwartel?

Ik heb net weer probiotica en Stop! gekocht, en een koelmat (echt helemaal niks, dit forum, iedere keer zie ik iets wat ik wil hebben >:( ) en we hebben extra uitgaven deze maand maar die backmotion gaat op de verlanglijst!
Door Too
#3349892
;D ;D
Ze mocht willen dat dat allemaal voor 1 pilletje uit de kast kwam... het is òf een beetje stinkblik òf òf
Een stukje kippenrug met gemalen pil is een risicootje dan gebruiken we een smeermiddel maar een prakje kvv, kwartelkarkasje daar strooi je t in..niemand die t merkt :cool:

Wat heb ik gemist... koelmatten heb ik gezien ( die wil ik zelf wel, t tuig ligt toch luever buiten) maar Stop! heb ik niet gezien..wat is t?
Door - pien -
#3349893
Too schreef:;D ;D
Ze mocht willen dat dat allemaal voor 1 pilletje uit de kast kwam... het is òf een beetje stinkblik òf òf
Een stukje kippenrug met gemalen pil is een risicootje dan gebruiken we een smeermiddel maar een prakje kvv, kwartelkarkasje daar strooi je t in..niemand die t merkt :cool:

Wat heb ik gemist... koelmatten heb ik gezien ( die wil ik zelf wel, t tuig ligt toch luever buiten) maar Stop! heb ik niet gezien..wat is t?
Stop! Bodyguard is vlooienspul voor de poezels ipv gif.
Dat en de probiotica had ik nodig en die koelmat moest ik echt erbij hebben door het topic in de bar ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door