Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#3317683
Ook dat zou nog kunnen, maar ik gaf haar vroeger geloof ik ook wel een klein karkasje wat ze dan niet kon verdragen. Ik ga straks gewoon eens iets uitproberen. Dan merk ik het wel. Wie weet is er wat veranderd in de loop der tijd.
#3317687
Ja, bot kan ook natuurlijk.
Er loopt net in de hondenhoek een topic van een hond die zelf samengesteld krijgt met eischaalpoeder ipv bot en het daar veel beter op doet. Dus het kan wel, dat bot moeilijk valt maar er verder niets aan de hand is... Bij mijn kater is dat ook zo. Die krijgt gewoon heel fijn gemalen en dat gaat wel goed.
#3317723
    vega schreef:Als je kvv kookt, dan zit daar nog steeds vet in. Dus eigenlijk gaat dat dan niet op. Ze zou dan niet spugen vanwege het vet, anders zou ze dat ook bij gekookt kvv doen.
    Bij gekookte kvv doet ze't niet? Ja, dat pleit wel voor het rauwe aspect...

    Tja, dan zou ik gewoon nierdieet blikjes geven, denk ik.
    Tenzij een pro-verse DA je kan verder helpen met het zelf samenstellen van een gekookt dieet. Zelf, zonder begeleiding zou ik dat nooit durven bij een nierpatiënt....
     Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

    Barfplaats wordt gesponsord door