Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Daantje
#3315954
Inmiddels zijn we een maandje verder ( pfff) en Cees en Annie doen hun best zal ik maar zeggen.
Het herfstweer heeft ook niet echt geholpen om lekker buiten rond te struinen.

Ik zie dat vooral Cees zijn allerliefste grote sint bernardvriendin mist ,nog steeds.
Ik begrijp wat je zegt Frodo quin ,en het lijkt erop dat hij idd zijn houvast kwijt is.

Het helpt dat er kleedjes liggen en haar grote plofkussen .Daar gaan de katjes breeduit in liggen knorren :)
Ze lijken er zeer tevreden mee.
Cees slaapt veel en vangt veeeeeeel minder muizen.Normaal zeker 5 per dag wat hij trots kwam brengen en nu pas na ruim 3 weken eentje.

Ik geef geen rustgevende middelen en dat gaat op zich prima.
Ze hebben hier alle vrijheid en een enorm terrein om zich uit te leven ,dat heeft ze vanaf toen ze hier kwamen al opgefleurd.Dus langzaamaan zullen ze hun draai wel weer gaan vinden.
Ze komen nu wel heel vaak aandacht vragen en dat krijgen ze ook .Dat helpt zeker!
En dan te bedenken dat ze 4 jaar geleden hier kwamen als zeer getraumatiseerde mensenschuwe boerderij katjes.
Het zijn zulke schatjes die hier enorm zijn opgebloeid. :smitten: :smitten:

Het zal wat tijd kosten maar ik denk dat ze hun draai wel weer gaan vinden ,zolang ze elkaar maar hebben. :)

Barfplaats wordt gesponsord door