Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#3310702
boskat schreef:Larissa onze 15 jarige noorse boskat ,heeft oa een urine onderzoek gehad,kreeg vandaag de uitslag en net als de andere testen ,mankeerde de dame,gelukkig niks ,maar ze is erg mager,eet wel ,maar te weinig waarschijnlijk of te traag,ze heeft ook nog weing tanden meer
De ph waarde was ietsje hoger,maar dat kwam door het versvlees dacht de DA ,heb dat beaamt,
Maar Larissa scheid ook iets meer eiwit uit,dat zou ook kunnen komen doordat ze eiwitrijk voedsel krijgt
Mijn vraag is dat zo?
Affijn nu maar afgesproken om haar zo nu en dan apart te zetten met haar eten en wat tussendoor zodat ze weer wat gaat groeien,is misschien kittenkvv een idee om haar dat voeren?
Zijn toch katten zonder tanden die brok ook weg krijgen?
Dan zou de gewone maling van Carnibest en soms wat Darf toch geen probleem moeten zijn?
Ze is levendig en alert genoeg voor een 15 jarige kat,ze zit als eerste bij de bakjes ,ze hebben alledrie een eigen bakje,maar eten ook wel eens uit elkaars bakje

idd, meer eiwit in de urine als ze op vers staan, bij mijn hond ook zo, urine eens laten testen en toen kwam dat er ook uit :-)
#3310776
sabrina.collette schreef:idd, meer eiwit in de urine als ze op vers staan, bij mijn hond ook zo, urine eens laten testen en toen kwam dat er ook uit :-)
Oke dank je wel voor je antwoordt over meer eiwitten in de urine door vers.
Heb nu een babyweegschaal aangeschaft ,kwam pas donderdag ,was via mp .
Heb Larissa gewogen en ze is 2.62 kg kan wel een halve kg bij ,het is nooit een zwaar poesje geweest ook maar klein voor een noor ,maar wil het in de gaten houden dat ze niet meer afvalt,ze eet als een gek,dus ze moet groeien dan ,volgende week woensdag of donderdag maar weer even wegen
Sarre onze noorse boskater weegt 6.64 kg ,mocht wel ietsje lichter volgens de da .tja dat is gewoon een forse kater .altijd geweest ook ,Larissa valt daar bij in het niet
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door