Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door diana.andriessen
#3303457
Chepri heeft helaas wat snotterigheid na de eerste enting en ik las dat ik dan l-lysine en neusspray voor baby's kan geven. Ja ben al bij DA geweest, geen koorts en schone longen dus "niks aan de hand" :-X
Maar welke l-lysine kan ik dan kopen? Ik zie hier bij de tuinen een potje met pillen van 1000 mg met vitamine C. Is dat goed en dan verpulveren door het eten en hoeveel?
Dierenwinkel heeft het bij ons niet en ik wil er vandaag mee starten want hij is al 3 dagen verkouden en benauwd nu. Niet ziek verder, eet, drinkt en speelt gewoon hoor, maar vooral 's avonds heel moe en ademt dan door zijn bekje ipv neus. Afscheiding is helder en ook het enkele druppeltje dat uit zijn oogjes komt.
Dus hopelijk komt er snel een reactie dan kan ik naar de winkel... :)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3303467
Ik ging toch naar een andere DA om second opinion. Ik vind het toch ernstiger klinken.
Mond ademen is echt niet goed en als er snot bij gemoeid is zie ik er bij kittens toch liefst AB in...
Gebruikersavatar
Door diana.andriessen
#3303478
cheep.jpg
cheep.jpg (1.31 MiB) 2599 keer bekeken
Zo ziet hij er uit, vind ik niet alarmerend. Heb een kitten gehad die echt niesziekte had en dat was echt overal pus en snot :-\

Maar de L-lysine die ze bij de Tuinen verkopen heeft toch een te hoge dosering voor katten dus ik heb hem niet meegenomen. Wel neusspray gehaald.
En mijn DA wil juist géén AB bij kittens....
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door