Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Too
#3239106
koekje schreef:Stukje ongevraagd advies: ik ben niet zo'n fan van die Kiezebrinkmixen. Ze zijn qua samenstelling erg incompleet en het is ondoenlijk ze goed compleet te maken.
Ik realiseer me dat je nu een andere zorg hebt maar zou je dit 'ongevraagde advies' ;) alsjeblieft te zijner tijd in overweging willen nemen?
Gebruikersavatar
Door koekje
#3239122
Too schreef:Ik realiseer me dat je nu een andere zorg hebt maar zou je dit 'ongevraagde advies' ;) alsjeblieft te zijner tijd in overweging willen nemen?
Wat bedoel je? Vind je mijn informatie niet goed? Of niet goed dat ik dergelijk advies geef?
Het is wel weer even geleden dat ik de samenstelling van de KB-mixen heb bekeken, opnieuw bekijken kan zeker geen kwaad. Ik ga het proberen te onthouden om dat later te doen.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3239125
koekje schreef:Wat bedoel je? Vind je mijn informatie niet goed? Of niet goed dat ik dergelijk advies geef?
Het is wel weer even geleden dat ik de samenstelling van de KB-mixen heb bekeken, opnieuw bekijken kan zeker geen kwaad. Ik ga het proberen te onthouden om dat later te doen.
Zoals ik het lees zegt Too juist dat jouw ongevraagde advies door TS niet vergeten moet worden ;)
Gebruikersavatar
Door koekje
#3239135
OW zo!

Het was wel meer vraagstelling, want ik weet niet wat de moederpoezen allemaal aten tijdens de dracht en ik weet ook niet welke gevolgen een deficiënt menu heeft voor de kittens.
Door JordyW
#3239150
Too schreef:Ik realiseer me dat je nu een andere zorg hebt maar zou je dit 'ongevraagde advies' ;) alsjeblieft te zijner tijd in overweging willen nemen?

Ik ga het zeker eens bekijken.

Zoals ik al zei aten ze vroeger Carnibest. Maar na enige tijd moesten ze dit totaal niet meer hebben.
Nu veel proberen en een mix zelf samen te stellen uit de Kiezebrink-mixen zijn we tot volgend gekomen

Ik maak per week potjes, die ik elke dag uithaal zodat er altijd ontdooit vlees. (uiteraard in bevroren toestand gesneden met mes)

Hoofdbestanddeel is gemalen kuiken. (300gram)
Daarbij komen dan nog 2 smaken (elk 150gram) terwijl
- Lamsmix
- Kipmix
- Rundmix
- Vette vis
- Kwartelmix
- Orgaanmix
- Konijnmix

Probeer altijd een combi te maken zodat er 3 verschillende diersoorten in zitten
Kuiken

Lam/kip
Rund/vis
Konijn/Kwartel
Door Too
#3239172
koekje schreef:Wat bedoel je? Vind je mijn informatie niet goed? Of niet goed dat ik dergelijk advies geef?
Het is wel weer even geleden dat ik de samenstelling van de KB-mixen heb bekeken, opnieuw bekijken kan zeker geen kwaad. Ik ga het proberen te onthouden om dat later te doen.

O Koek dat was niet bedoeling -scusi- , ik vind het juist uitermate waardevol omdat langdurig onevenwichtig voeren vast niet de bedoeling is.
dus inderdaad wat Dinky schrijft: TO kijk nog s kritisch naar de voeding en reken het eens door of het enigszins aan de percentages voldoet
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door